Tuesday 24 July 2012

第一條吐司

六月從香港買了一個吐司模, 擱在廚櫃裏幾乎忘了它的存在.

兩個星期六前突然記起, 找個容易食譜來試做吐司.

選了綠萼的彈彈波吐司來做實驗, 因為這個吐司是直接法的, 快點, 材料也很簡單.

這就是我的第一條吐司了, 樣子算滿意, 這食譜做的吐司好像不會頂角的.





這吐司的質感真的很有彈性, 吃起來有點像English muffin.  放在室温兩天還不會乾硬, 不錯.  只是稍嫌少了一點香味, 因為我家裏剛好沒有牛奶, 用了脫脂奶粉加水替代, 所以少了奶香.



這食譜水份很高, 如果不是有部KA, 我一定不會嘗試, 要用手搓幾乎是不可能的任務.

又濕又黏的麵糰, 真的很難操作.


9 comments:

  1. Moonwalk Kitty24 July 2012 at 21:10

    看來不錯呢
    [版主回覆07/26/2012 14:32:15]呢個食譜整出嚟幾唔錯, 好彈.

    ReplyDelete
  2. 第一次整? 好叻呀
    [版主回覆07/26/2012 14:31:49]俾起你哋整啲, 我邊算叻喎.

    ReplyDelete
  3. 黃師奶廚藝小百科25 July 2012 at 15:12

    咁濕嘅個麵糰~~~最怕咁濕~好難搓呢~!
    [版主回覆07/26/2012 14:31:17]所以唔可以用手搓囉, 用機搓都要用刮板嚟操作呀.

    ReplyDelete
  4. 似乎幾好喎!
    [版主回覆07/26/2012 14:29:38]呢個食譜唔錯架.

    ReplyDelete
  5. 入模前要排氣呢....
    [版主回覆07/26/2012 14:29:03]有呀, 排咗架.

    ReplyDelete
  6. 噢!地利 Oh!tria25 July 2012 at 22:01

    靚仔喎
    [版主回覆07/26/2012 14:28:43]多謝. 唔知幾時可以整到頂角呢?

    ReplyDelete
  7. Pandora 香傭講法文26 July 2012 at 00:34

    好叻呀
    [版主回覆07/26/2012 14:28:17]過奬啦.

    ReplyDelete
  8. 我都買咗個吐司模,不過仲未動手整呀!
    [版主回覆07/26/2012 20:50:15]咁你都快啲拎嚟玩下啦。

    ReplyDelete
  9. 呢個食譜我都試過, 水份好像多了,或是我的粉唔吸水。
    [版主回覆08/01/2012 13:48:11]應該唔關粉事, 個食譜係勁多水的.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...