Thursday 26 July 2012

開放日+fun fair

星期六是哥哥學校的開放日和 fun fair, 兩兄弟好興奮地朝早七點就起身, 姐姐幫他們梳洗換衫再食完早餐, 我和Daddy才不情不願的起床.

全星期唯一一天可以睡晚一點都不可以, 唉!

一到學校, 嘩, 好多好多人呀!

有很多攤位, 全部都是高年班的學生負責的.  我們買了幾本遊戲卷給囝囝們玩.

哥哥學玩轉碟, 原來不容易呢. 旁邊的大哥哥很耐心地教他玩.






終於成功了!


細佬也有份玩, 旁邊的大哥哥大姐姐都很遷就他, 因為全場很少有像他那麽小的小朋友.




每個遊戲都有奬的, 玩得不好的也會有兩粒糖, 好點的就有幾他的奬品, 如記事薄之類. 

細佬當然只拿到糖, 他很乖, 我問他拿到糖開心嗎? 他說: "Yes.  But I cannot eat them." 然後就把糖交給我, 因為我平常是不讓他們吃糖和零食的.

這個有點難度, 要把又輕又軟的橡筋抛到玻璃瓶頸上.


哥哥還玩得不錯, 中了兩個.



全日最開心就是入bouncing castle.


兩個玩到顛.



這日陽光普照, 大太陽下曬到溶.  還好包包裏放了一支防曬, 隨時可以搽.



玩了兩個幾鐘, 兩隻馬騮仍意猶未盡, 但我和Daddy都熱到投降了, 打道回府休息去.



12 comments:

  1. 很開心的一日喔!

    ReplyDelete
  2. Moonwalk Kitty27 July 2012 at 00:51

    難得同小朋友玩吓,熱D都冇所謂啦
    [版主回覆08/01/2012 13:46:40]咁又係, 陪佢哋一齊玩都好開心.

    ReplyDelete
  3. 小朋友會放暑假嗎?
    [版主回覆08/01/2012 13:46:02]呢邊冇暑假架, 一月開學, 六月有一個月假, 要到十一月先再放長假.

    ReplyDelete
  4. 噢!地利 Oh!tria27 July 2012 at 03:59

    真開心. 細佬咁乖有冇俾佢食一粒?
    [版主回覆08/01/2012 13:45:29]有, 一粒咁大把, 後尾再買支益力多作奬勵.

    ReplyDelete
  5. 小朋友玩得好盡興
    [版主回覆08/01/2012 13:44:55]我哋就熱到溶呢.

    ReplyDelete
  6. under what circumstance can they eat candies and snacks?
    [版主回覆08/01/2012 13:44:38]過時過節, 或者生日會之類. 糖果零食食多會咳同喉嚨痛, 又冇營養, 所以唔俾佢哋食.

    ReplyDelete

  7. [版主回覆08/01/2012 13:43:22]細佬都係乖嗰一刻咋, 後尾都lur要食.

    ReplyDelete
  8. 小朋友最開心的時候!
    [版主回覆08/01/2012 13:42:10]小朋友只要有得玩就開心.

    ReplyDelete
  9. 好好享受每一日啦!
    [版主回覆08/01/2012 13:41:52]多謝你!

    ReplyDelete
  10. 黃師奶廚藝小百科28 July 2012 at 08:54

    哈哈哈~香港d 家長太怪獸~應該唔會有呢d 活動~只會不斷補習
    [版主回覆08/01/2012 13:41:31]呢邊都好多補習架, 有啲幼稚園就話去補習, 好恐佈.

    ReplyDelete
  11. Time Is Changing29 July 2012 at 06:50

    年少多好...
    [版主回覆08/01/2012 13:39:46]最開心就係呢個時候.

    ReplyDelete
  12. 博師奶Mrs.blog31 July 2012 at 16:37

    雖然是全星期唯一一天可以睡晚一點,不過可以參加哥哥學校咁好玩的Fun Fair,又確不同啊!說真,真的很久沒玩過轉碟,等我在家跟阿女試轉下先!
    [版主回覆08/01/2012 13:39:20]犧牲少少睡眠時間來陪囝囝哋玩都係值得既. 你識轉碟咁叻呀!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...