Wednesday 11 July 2012

旋風回鄉(4)

雅虎今天是不是又儍了, 我的關注全部不見了, 希望只是暫時.  要慢慢一個個BLOG友再找回會很痛苦呀.

從香港回來己經超過兩個星期, 還在寫香港行, 自己也覺得過份.

24.06.2012

最後一日在港了, 節目排得密密麻麻的. 

一早拉大隊到樓下茶餐廳食早餐, 這茶餐廳夠大, 有大枱可以給我們一行九人坐.

這種早晨A, B, C, D 餐在新加坡是沒有的, 所以回港必吃.  不過, 這種早餐偶而食一次好了, 份量太大了(肥!).




沙爹牛肉一丁, 好好味, 牛肉很嫩.  本來是想食蛋牛治, 但這間沒有, 來個沙爹牛肉一丁也不錯.



無肉不歡的哥哥, 連早餐也要選吉列豬扒餐.  這吉列豬扒煮得不錯, 也夠大塊, 比之前在大家樂食的大塊和好味.


食完早餐就開始shopping, 去街市買煲湯料, 去Dr Kong買囝囝們的鞋, 再去花園街買童裝. 

帶着兩個囝囝去shopping是非常高難度的, 所以只能有目標的買, 不能閒逛看東西, 所以我自己收穫很少.

下午約了中學同學食下午茶.  家附近開了一間蠔吧, 妹夫極力推薦. 

Oyster Station Snack & Oyster Bar
大角咀詩歌舞街83號亮賢居地下一號鋪

只要點任一樣食物(snack也可以), 就可以$99叫一個oyster platter.  Oyster platter 裏有三種不同品種的蠔, 每種兩隻, 兩個人食剛剛好.  這天他們有南非蠔, 美國蠔和另一個忘了是那裏的.  侍應會根據蠔的濃淡, 告訴我們應該從那一隻開始食.  蠔都是即開的, 很鮮, 吃到一點點的海水味, $99算抵食.


除了蠔, 我們叫了一個quesadilla (墨西哥薄餅), 裏是雞肉, 芝士和洋蔥, 外表很脆, 好好味.  不過不算便宜, 這個好像要幾乎$90.


這店雖然不算便宜, 但食物質素算不錯, 妹妹說那裏的pizza好好食, 所以就算在大角咀每晚也是很多人光顧的.

晚餐在家裏煮, 買了生蠔來煎蛋.  這是我煎的, 因為妹妹家裏只有一個小煎PAN, 所以成品像一個厚厚Spanish omelette, 加了很多的蔥來煎, 很香.


前一天的蜆因為大隻, 所以每人只分到一兩隻, Daddy說不夠喉, 所以這晚再encore, 買小的, 每人可以食到多幾隻.


蒜蓉蒸茄子


蒸游水班, 肉質爽滑, 很想再吃啊!



5 comments:

  1. 煎蠔餅...煎得好靚呀!!!!!!!!!!! 茶餐廳既大早餐係我至愛呀~~~食完勁滿足!!!
    [版主回覆07/12/2012 19:35:40]今次用西式煎蛋方式嚟煎, 妹夫話個蠔餅似蛋糕喎。
    茶餐廳早餐係香港特式哩。

    ReplyDelete
  2. Pandora 香傭講法文11 July 2012 at 22:45

    想食呀
    [版主回覆07/12/2012 19:34:32]我都想呀, 要等下次返香港。

    ReplyDelete
  3. 黃師奶廚藝小百科12 July 2012 at 11:25

    嘩~d 生蠔好吸引~!!!
    [版主回覆07/12/2012 19:33:37]呢間啲蠔值得去試。

    ReplyDelete
  4. 最鍾意去茶餐廳飲杯香濃奶茶
    [版主回覆07/16/2012 13:41:51]我都係呀!

    ReplyDelete
  5. 下次返黎不如見吓我地班 bloggers 啦
    [版主回覆07/19/2012 13:53:39]好吖, 就到時間約出嚟見下. 我都想見下Marines, Rangers 同 Marshalls.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...