Monday 4 January 2010

紫心蕃薯包

連續放咗十日假, 今日要返工lu.

我噚晚同大仔講今日媽咪要返工喇, 叫佢喺屋企要乖啲.  佢今年上幼稚園高班, 1月7日先開課. 

佢問: 點解你上星期唔駛返工?

我答: 因為上星期媽咪請假, 我毎年都有某些日數既年假可以請.

佢都唔明, 再問: 咁點解daddy日日都返工, 冇得請假.

哈哈, 佢daddy係有假, 不過可能請咗都要返之嘛.

呢排做完lasik賦閒在家, 因為想對眼休息多啲, 都冇乜點整嘢食, 暫時post住舊作先.

五月時做既十七小時紫心蕃薯包, 跟獨角仙"天然麵包香" 一書.




我怕蕃薯餡唔夠甜, 我屋企所有人除我外都鐘意食勁甜, 所以加入少少牛奶同蜜糖入蕃薯蓉中.

我自己覺得呢個包好好食, 不過屋企人都麻麻. 佢哋好奇怪, 寧願食外面加防腐劑和其他化學品既嘢, 都唔食自家全天然出品.  上次返香港我重特地整呢個包給我爹哋媽咪試添 

始終整咗屋企人唔捧場, 自己都冇乜心機整, 所以己經好耐冇整過呢款包.





3 comments:

  1. 坚姐寄来她的这本大作时,我第一时间就試过这包,好軟熟,我老公特别中意,所以我都好開心整,不要灰心,好象focaccia你先生都話好食,慢慢tum他食妳的爱心出品哪!
    休息多點 , get well soon!
    [版主回覆01/05/2010 19:59:00]Thanks for the encouragement and well wishes.  It's hard to rest more with two kids around but I'll try. 

    ReplyDelete
  2. 可能佢地鐘意食有饀包多些?
    他們唔捧場, 就整給自己吃吧, 嘻嘻!
    [版主回覆01/05/2010 19:56:00]最大問題係 - 佢地唔捧場不特止, 我整時仲會不停哦我, 等我冇法好好地整呢. 

    ReplyDelete
  3. 哈哈, 咁衰, 唯有襯他們不在家時才做吧!
    [版主回覆01/06/2010 08:57:00]係呀, 我次次都襯daddy唔係屋企時快快手做架, 費事佢阿支阿左.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...