Monday 18 January 2010

綠茶紅豆慕絲蛋糕

星期六下晝想挑戰卷蛋, 廚柜裏有罐買咗好耐既日本紅豆, 就整綠茶紅豆慕絲卷蛋。

之前試過幾次卷蛋都唔成功,次次蛋糕面都會痴住張用嚟卷起片蛋糕的牛油紙。

留言請教韋太點至唔痴,韋太話要焗至乾身啲。 於是我比食譜訂既時間焗多幾分鐘,但出嚟片蛋糕皺晒皮,樣衰衰咁,點解?


食譜話要趁熱卷起,但我怕痴紙,冇勇氣趁熱卷,諗住攤涷少少應該都OK啩。

到整好慕絲,一卷成片蛋糕即刻裂開! 

卷蛋挑戰又告失敗。

咁啲慕絲同蛋糕點算呢? 

求期將蛋糕切半,中間夾慕絲,上面樣衰再抆慕絲遮住。

横掂都係用嚟玩,好,剩番既慕絲用買咗好耐都未開張既聖安娜咀做唧花,都係一樣咁醜,但至在玩吓個新咀啫,冇所謂啦。

本來應該靚靚既卷蛋就俾我攪成醜醜既夾心蛋糕嘞。


失敗乃成功之母, 我一定要再挑戰卷蛋!!!!

2 comments:

  1. 加油!!
    夾心都幾靚丫
    [版主回覆01/18/2010 14:23:00]多謝鼓勵, 我會努力既!

    ReplyDelete
  2. 加油加油, just try again!  Be creative, there is no such thing called failure when it comes to creativity ; taste is the most important, as long as your family likes it, SO BE IT
    [版主回覆01/19/2010 14:57:00]Thanks for the encouragement!  The ugly cake was exactly the product of my creativity.    Still I'm determined to make swiss roll again and again until I succeed!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...