Thursday 19 August 2010

又試爐

設計師交屋時, 我第一時間check廚房, 再睇吓啲user manual (說明書)齊唔齊. 

煤氣爐, 抽油煙機都有manual, 居然我最緊張的焗爐個manual唔見咗, 有冇攪錯! 

個焗爐只有符號, 一個字都冇, 點知邊個掣打邊個掣呀? 

忍手忍了兩個多星期, 個設計師都未揾番份manual 俾我, 但真係再忍唔到手嘞, 決定撞吓彩, 睇吓自己禁唔禁啱掣用到個爐啦, 好彩俾我亂禁都開到用到.

開爐第一擊 - Basil, bacon and shallot bread.


新爐有個好處, 就係焗嘢時睇到裏面情況, 舊爐係睇唔到架.

睇成品, 似乎新爐太熱情如火, 焗得過火咗少少, 下次要較低温度.


整麵包整到有啲悶, 因為來來去去都係嗰幾個造型, 要諗啲新意先得, 但自己技術有限, 有idea都唔識整, 有冇人可以教吓我呀?

呢次我用了back bacon, 一啲都唔香, 下次要用番streaky bacon至得, 點都要有番啲肥肉先好食.

講番呢個焗爐, 覺得幾好用, 可以set開始和結束時間, 結束時間到會自動熄火, 唔記得睇火都唔驚會焗燶.  舊焗爐冇咁既功能, 只可以set alarm, 仍然要自己去熄火.  呢個爐有六個烤焗功能, 但講真有幾多個對我來說都分別唔大, 因為我都只係會用普通上下火加fan 和grill, 其他都唔知有乜用.  仲有defrost功能, 我真係唔知要嚟做乜, 要defrost我不如放入微波爐啦.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...