Friday 6 August 2010

好久沒用衣車

終於忙完新屋裝修和搬屋, 雖然仍然有一箱箱未unpack, 但總算settled in.

大仔的小一學位申請亦己辦妥, 現在只等下星期五抽籤, 請各位為他禱告, 希望主為他安排合適的學校.

忙完一輪, 一放鬆, 全家都病了.  個個都咳, 先是細佬發燒傷風, 但都好得七七八八.  然後到我和姐姐喉嚨痛發燒, 噚日和今日我都拿了病假在家休息.

星期二趁細佬發燒我留在家裏照顧他時, 終於的起心肝做一樣想做好耐既事.

大仔暫時仍在用我好耐以前買的keyboard來練琴, 以前姐姐會用一塊布來冚住, 但久而久, 囝囝就懶, 練完後塊布就亂丟, 跟住就開始有啲封塵, 所以一直都想自己車一個cover.

搬了好久好久沒用的衣車出來, 再用舊窗簾布, 就車了呢個花花琴蓋了.


太耐沒車嘢, 車吓拆吓,  都車咗好耐吓.  但都好開心, 因為整完後好有成功感.  唔好睇好似咁簡單呀, 為咗遷就嗰條用來托住琴書既金屬條, 都有啲考功夫架. 

4 comments:

  1. 好勁喎. 係咪新加坡呢邊的女仔, 個個都手藝咁好呢? 我老公個妹, 同自已做衫. 我老公話學校有學架嗎.  重問我"麥您唔識架咩?"
     
    [版主回覆08/06/2010 21:40:00]喂, 我重係攞香港謢照架, 咩呢邊啲女仔呀? 唔係喎, 我識既新加坡女仔都唔識煮飯更唔識用衣車, 我問過好多人, 呢邊好少有學校有家政堂噃. 我都係以前係香港讀中學時家政堂學既, 我最鐘意上家政堂架.

    ReplyDelete
  2. 呢邊有家政堂 (sec1), 不過係好普通嘅車袋咋,連仔仔都要學半年
    [版主回覆08/10/2010 17:42:00]係呀, 聽講就算有家政堂都係整啲好簡單既嘢, 有個朋友話佢家政堂考試只係考煎蛋咋, 我以前家政堂係車裇衫和睡袍, 考試就要自己設計食譜架.

    ReplyDelete
  3. I alway want to get this machine. However there is not enough space!
    [版主回覆08/17/2010 15:58:00]Do you mean the keyboard or the sewing machine?  The sewing machine is actually quite compact, can easily tucked into a corner.

    ReplyDelete
  4. 遊戲天堂 - ←點我進入~^^
    免費美女視訊 聊天 免費美女視訊 聊天

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...