Wednesday 18 August 2010

試爐

原來唔經唔覺己經搬了成個月, 但我上個星期先開始入廚. 

姐姐一早己經開爐, 問佢新煤氣爐好用嗎, 佢話幾好.

咁幾好即係幾好? 

舊屋係用A字頭意大利牌子, 以為來路貨而且又喺M字頭舖頭買, 應該都唔錯啩.

結果原來一啲都唔掂, 個火向外的, 個鑊未熱, 菜未熟, 我隻手就先煮熟嘞, 仲要煮到滿頭大汗添.

所以今次點都唔會再買番同一隻牌子, 但呢邊真係冇乜選擇, 來來去去嗰幾隻牌子.

一開波就去Miele專門店睇, 諗住俾多少少如果好用既我都唔介意, 點知一問價錢, 原來唔係俾多少少, 係俾多好多倍.  一個爐頭(一個火)要成二千幾蚊, 嘩, 我唔係住豪宅, 唔駛咁貴既嘢.

揀來揀去, 最後選了林內.  到showroom睇時, 個日籍經理仲好好咁同我哋傾, 叫我哋要買made in Japan嗰隻, 好用好多雖然貴過中國和印尼出的.

果然冇介紹錯, 真係幾好用, 你睇個火係喺下面出的, 火力好集中, 煮嘢時個鑊好快熱, 但又唔會辣我隻手.



火夠大夠隻中, 炒菜一流, 睇碟腐乳炒通菜幾翠綠.


我對呢個新爐非常滿意, 所以和大家分享一下.  你哋如果以後要買新爐, 不妨考慮呢隻牌子, 但記得要買日本出嗰款喎.



6 comments:

  1. some of your home appliance is almost the same as mine, except my Ariston fridge was down and had been replaced by Panasonic brand now.. Rinnai cooker is also a good brand wor
    [版主回覆08/19/2010 08:59:00]I should have seeked your advice when I looked for new cooker and hood.  It took me quite long to find Rinnai.  

    ReplyDelete
  2. 幾好喎,如果我再搬,我都要用煤氣爐,方便好多,Rinnai brand我HK家連熱水爐都用佢,真好好用,又耐用,唔錯架..咁呢度買貴唔貴架?
    [版主回覆08/19/2010 13:51:00]唔記得幾錢啦, 煤氣爐, 抽油煙機連焗爐三樣好似用咗二千五.  其中個煤氣爐係最貴, 因為日本製, 如無記錯, 單買要千二.

    ReplyDelete
  3. 好介紹吖, 如果我搬屋, 我會諗諗用明火煮食, 家陣用電熱板咋!
    [版主回覆08/19/2010 13:52:00]總覺得煮中國菜要用明火煮先似樣先夠鑊氣.

    ReplyDelete
  4.  DD takes care of all these, I dont even know what brand is my appliances.  All DD ask is... how many stoves and you want the BIGGEST fire, right ????
    [版主回覆08/19/2010 14:37:00]The kitchen is the most important place so I have to make sure everything is right and I can't trust my husband for doing that.  He has no idea on cooking.

    ReplyDelete
  5. 我同愛美麗一樣...無用明火,用電磁爐咋...見你地用明火煮野,真係夠火氣好多...不過我真係好怕煮到滿頭大汗,有時我一邊煮仲要一邊吹風扇架...明火煮食,我好耐都無試過勒...
    [版主回覆08/20/2010 15:18:00]其實我都有部電磁爐, 但我覺得幾難控制火力, 所以只會用來打邊爐.

    ReplyDelete
  6. 我又係用緊A字頭爐頭, 又係覺得佢唔好用. 好似你咁換屋, 有個新廚房, 又換晒d爐, 幾開心呢.
    [版主回覆08/20/2010 15:21:00]A字頭爐頭既火真係好難頂, 成日燒到個煲側邊都黑麻麻但中間仲唔滾. 
    嘻嘻, 搬屋雖然麻煩, 但有個全新的廚房都幾正. 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...