Monday 23 August 2010

日式芝士蛋糕

開爐第二擊, 整日式芝士蛋糕.

未搬前用剩半磚cream cheese, 有147g.  一個橢圓形模只需100g cream cheese, 另外47g 點算呢?

沒有細的非活動模, 唯有用兩個慕絲圈再包兩層錫紙喺底, 希望焗時水不會滲入.

每次都用周老師的食譜, 芝士味不會太濃, 出來蛋糕亦很濕潤.  這食譜唯一麻煩在於一定要有耐性等麵糊雪至杰身才混入打起蛋白.  之前試過沒耐性, 麵糊未杰身就加入蛋白, 結果, 邊拌邊消泡, 好明顯的看到氣泡不停地浮上面.  蛋糕焗好後係好有層次的, 上面多窿窿, 下面就實心.  所以今次我迫自己耐心地等, 不過蛋白打過頭了一點, 要拌久一點才拌勻, 好彩未消泡.

焗時麵糊升到快要溢出模外, 面層裂開了, 可能温度高了點, 新爐温度仍未掌握到.

橢圓形模在新加坡找不到, 上次返香港時買的.  除了那長長的裂痕外, 外貌和味道都幾似街外買的, 可惜我找不到橢圓形的蛋糕盒.


還有一個細心心型和圓型, 心心型給同事做遲到的生日禮物, 圓型送了給奶奶.



日式芝士蛋糕是daddy 的最愛, 第二日即刻要食, 入廚房問蛋糕在那裏, 我話只可以食橢圓形的那個, 心心要留給同事.  daddy 話有冇攪錯心心應該給他.  哈哈, 不好意思, 心心要給我的男同事.....和他的太太. 

最後daddy一口氣吃掉半個蛋糕, 其餘的細佬分幾日食完, 我才分得一小片.

當時仍未unpack完, 連絲帶都揾唔到來做裝飾就送人了.

1 comment:


  1. 這個超爆靚,教我呀,唔該,!你又係衰啲既,心心都唔預比老公,比我都吃醋啦.
    [版主回覆09/02/2010 15:34:00]佢邊會呷醋架, 佢隨口講吓之嘛.  我都係照周老師個食譜, 呢個心心係用心心慕絲模整, 你試吓跟個食譜整, 周老師解釋好清楚, 唔難, 最緊要係要等蛋黃芝士糊雪至杰身先加入蛋白.  或者下次得閒請你嚟我屋企一齊整都得. 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...