Wednesday 5 February 2014

團年飯2014


馬年平安喜樂!
馬上幸福!
龍馬精神!
心想事成!

不好意思, 連休了很多天, 遲了送上送福.

今年的團年飯只有我們一家和奶奶一齊吃, 往年來我們家作客的留學生們都各自有節目(長大了, 不用我們照顧了).

因為沒有客人, 菜式做得比往年求其.  而且那兩天超級忙, 真的沒心情好好去煮了, 等文末才告訴你們原因. 

今年人少, 但也一樣煮了八樣.  小時候祖母說過時過節一定要有六, 八或九道菜, 我一直都記着的. 

新嘗試, 炆鮑魚.  平生第一次煮鮑魚啊! 不知道那個牌子的罐頭鮑魚好, 以前買過來送禮, 但收禮的說那牌子的鮑魚超難食, 之後就不敢再買了. 最近在Youtube看到飲食男女節目裏大師姐教炆鮑魚, 剛好在超市見到急凍的鮮鮑, 就買一包來試試. 用雞腳, 金華火腿, 蠔油等來炆四個鐘再浸過夜, 鮑魚又滑又入味.  不過原來最好吃的是那雞腳, 炆完四個鐘就給我們KO掉了. 鮑魚年廿九炆好, 雪過夜.  年三十再炆冬菇海參, 最後加入鮑魚就成了這餐的重頭戲了, 下面墊了菠菜的.  細佬很識食, 最愛吃這海參和鮑魚,之後幾餐都嚷着要再吃海參.



發財好市.


白切雞, 今次用蒸的, 因為當時太混亂了, 蒸是最快最方便的.


蓮藕炆豬手, 炆了很大鍋, 只拿小部份出來.

魚肚羮, 用了自己淆的超濃雞湯底, 加了大量魚肚來煮. 本來還想加入雞絲, 但太多食物了, 最後沒加. 

西芹炒帶子, 只是意思意思炒一點而已. 


新年要開心, 哈哈大笑少不了.  本來用大蝦的, 但大蝦搬了去朋友家, 從奶奶家拿回來的只是買來炒菜的小蝦, 也照煮了.  右上角看到忘了拍照的蒸石斑, 真可惜, 那石斑很新鮮的. 


 好, 為什麽那兩天那麽忙呢? 因為年廿九下午雪櫃壞了!

那時雪櫃堆滿了過年幾天要煮的食物, 突然間壞了, 食物怎麽辦?  連忙把一部份搬去奶奶家, 但她的雪櫃也己經很滿, 只能放小部份.  那時候已經是五點多了, 搬完東西再回家量尺寸, 上網找雪櫃model , 然後打話去問電器店年三十可否送貨.  最後趕在七點半前付款, 店家安排了第二日送貨.  不幸中的大幸啊, 至少過年有雪櫃用.  這一切都是我一個人去辦的, 大老爺仍在上班中.  買完雪櫃再把冰箱裏剩下的搬去朋友家, 回到家我真的累到不成人形了.

送貨時間是上午十點至下午三點, 一直等到三點才送來.  送來前把舊雪櫃(仍然能操作, 但不夠冷)裏的東西搬出來放滿整張飯枱和廚房的地上. 雪櫃送來後要等兩個小時才能開機, 所以當我忙着煮團年飯時, 飯廳和廚房都是亂七八糟的.  等到雪櫃開電後, 又是要我一手一腳把東西放回.  老爺完全事不關己, 己不努心, 哼!


22 comments:

  1. 好唔求其喇!8餸仲要炆鮑魚!我未煮過鮑魚,我都想試

    ReplyDelete
  2. 你真能幹,菜式也一點不馬虎,難怪你家大老爺不用費心.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大老爺對節慶唔太重視, 所以煮咩整幾樣餸佢都無所謂的.

      Delete
  3. 煮咁多,姐姐有冇幫手?

    ReplyDelete
  4. 都唔知好彩定唔好彩,親愛的雪櫃選着個黃金時間退休!
    但你真係好叻,咁混亂都整了咁多好餸!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我選凙阿Q啲, 係好彩既, 換着年三十或初一, 二壞既就要等到初五度先有新雪櫃用. 混亂都要煮啦, 我係唯一的新抱, 點到要煮俾奶奶食.

      Delete
  5. 家中壞雪櫃,洗衣機,熱水爐,都唔知點算好!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 壞洗衣機可以去附近廿四小時自助洗衣店, 壞熱水爐最多用水煲煲水沖涼, 但壞雪櫃就真係唔知點算好.

      Delete
  6. 好在趕得切送雪櫃嚟

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩咋, 咪我咁多日啲餸都唔知點攪.

      Delete
  7. 我覺得除非個雪櫃係家中陳列品,否則壞雪櫃係咁多電器中最煩架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係第一次壞雪櫃, 咁多樣電器壞雪櫃真係最煩.

      Delete
  8. 十分佩服!如果我遇到同一狀況,肯定無能耐及心情去煮飯。我下次都想嘗試炆急凍鮑魚,未試過呢。^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無辦法啦, 奶奶會過嚟食嘛, 餸又買齊, 點都要煮. 炆急凍鮑都OK架, 當然唔及乾鮑咁鮮味啦, 但平平哋玩下又唔駛慢慢浸嘛.

      Delete
  9. 嘩~你第一道餸炆鮑魚真係引C人~!

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. 多謝你呀,要俾我老公睇下呢個comment先。

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...