Friday 21 February 2014

星期一晚餐 10 Feb 2014 - 燒腩, 炒帶子

這星期Daddy去了倫敦公幹, 天不怕地不怕只怕老豆的囝囝們變得無枉管, 每天我都要好勞氣來督促温習做功課.

哥哥每朝六點半要落樓等校車, 六點要起身.  叫起身和準備早餐的任務是由姐姐負責的. 姐姐偶然會睡過頭, 但Daddy在的時候會六點起身, 所以囝囝一定有人叫醒.  可是這星期Daddy不在, 我怕姐姐睡過頭就大鑊, 於是每天要早半小時起床來check, 晚上又忙囝囝們到很晚才能睡, 所以整個星期都沒有一天夠睡. 

真的好累, 連寫blog都沒心機了.

10.02.2014

那個星期一鋼琴老師沒來上課, 只有我們一家人吃晚餐.

燒腩肉, 今次嘗試另一個做法, 又烚肉, 又皮浸醋, 焗時又舖鹽包錫紙, 但效果出來比我平時簡單的做法更差, 皮不夠脆不夠鬆化, 早知不用這樣大費周章.

 
Daddy不愛吃燒肉, 另外炒一碟帶子給他.


20 comments:

  1. 燒腩肉樣子好得咁喎,色水均勻,唔似皮不夠脆呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 焗好時我都以為掂架, 但食落又唔夠脆.

      Delete
  2. me too, I have to wake up every early in the morning, around 5:30a.m.

    ReplyDelete
  3. 唔夠瞓我會心情差同忟架

    ReplyDelete
  4. 同意,有時簡單的做,做慣做熟的方法最得心應手。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下次都係簡簡單做法好了, 今次真係揾嚟攪.

      Delete
  5. 但賣相好得喎! 睇相覺得好好味! ^_^
    雖然我無小朋友, 不過以前成日聽D同事講, 湊仔辛苦過返工, 所以有時唔想放假... 不過你仲辛苦, 又湊仔, 又返工...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我焗完都以為得, 點知唔夠脆.
      湊仔絶對辛苦過返工.

      Delete
  6. 識咗一個簡單方法, 多數唔會用複習的.

    ReplyDelete
  7. 我成日都係水準不一。
    啲帶子好吸引呀。

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. 最衰得個樣, 啲皮唔夠脆, 囝囝哋都唔肯食層皮.

      Delete
  9. Luyi, 保重身體,唔夠瞓,好易病!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你呀, 依家忙完可以抖番夠本.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...