Thursday 6 February 2014

年初一去拜年

奶奶是獨生女, 老爺的弟妹都不在新加坡, 所以Daddy的親戚很少, 年初一拜年很簡單, 只需去奶奶家就夠了.

香港人拜年會帶生果, 曲奇, 糖果等, 星球則很環保, 只需帶兩個柑就可以了. 拜年時把柑送給主人家,然後主人家會拿另外兩個柑來作回禮, 所以基本上過年只需要準備四個柑就夠了(兩個做後備, 以防主人家忘了回禮), 是不是很省錢又環保呢? 

囝囝們送兩個柑給奶奶, 送時要說賀詞的.



猫咪也有利是收.


在奶奶食完午餐後, Daddy的契爺一家就來拜年, 所以我們就不用再去他們家拜年了.

我家初一傳統是吃臘味飯和南乳炆齋.


妹妹買給我的安記臘肉和臘鴨, 香港的臘味特別好味哩. 今年的慈菇也很甜.


我還是很傳統的放了全盒, 不過裏面是糖果, 沒有瓜子, 因為家裏沒人會吃瓜子.  哥哥拿着的那罐是炸慈菇片, 是我的契奶奶叫她的朋友炸給我的.  "我的媳婦喜歡吃的, 幫我做大罐點."

嗯, 我喜歡吃炸慈菇片嗎? 連我自己也不知道耶, 還好有囝囝們和Daddy棒場.


24 comments:

  1. 哈~又冇唸到你哋過年送禮咁簡單喎

    ReplyDelete
  2. 原來慈菇可和臘味一起蒸飯食! 我家老闆好鍾意食慈菇, 但我又唔知點整。。。。
    又見到你的大肥貓啦。。。。貓咪,你好嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 慈菇同臘味一齊蒸吸咗臘味啲油會好味啲架。猫咪梗係好啦,响我奶奶度萬千寵愛集一身,仲識蝦奶奶個工人添噃。

      Delete
  3. 炸慈菇片好好食, Hi Meow Meow !~

    ReplyDelete
  4. 我喜歡你們的拜年方式,真的很環保。

    ReplyDelete
  5. 兩個柑可以recycle,咁成個新年咪可以兩柑走天涯lor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,兩個柑走天涯,不過買四個就保險啲囉。

      Delete
  6. Hello! 你好啊:D
    無意中睇到你既blog~! 我上個月同新加坡藉既男朋友結婚,對新加坡既認識未算好深~只係知咩都貴...hahahaa O係你個blog學到好多野!!多多指教!
    其實呢我想問下相中既臘味係咪你由香港帶返新加坡?因為我老公話香港蘿蔔糕好好食,我又諗住買D香港臘味返新加坡,但係親戚話"肉類"唔可以帶,就算放luggage都唔得...所以想問下你~ 麻煩曬你!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 歡迎來新加坡呀! 臘味當然帶得啦, 除非你帶成個喼咁多, 少量自用既係無問題的.

      Delete
  7. Chinese Singaporeans are environmentally friendly, I like. The blessing from the heart is the most important. ^-^

    Kit from Vancouver

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 心意最重要, 有時送禮人哋都未必鐘意同用得着.

      Delete
  8. 四隻柑走天涯真係好環保

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. 咁都幾好架, 唔駛成屋一盒二盒糖, 朱古力咁, 過期都食唔完.

      Delete
  10. 真係好環保又有意頭!好過香港盒禮物人傳人,我好記得細細個時會照下花紙包住咩嘢,成日收到好多藍罐曲奇和金莎,又傳返俾其他人。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 喺香港收埋咁多曲奇朱古力, 食唔晒或唔鐘意食就好嘥囉.

      Delete
  11. 我都覺得拜年糖果好浪費, 又未必啱人口味.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 所以呢邊兩隻柑咁都幾好.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...