Monday 17 February 2014

囝囝們跑Safari Zoo Run + 燒雞晚餐

昨天香港人去跑渣馬, Daddy和囝囝們就去跑這邊的Safari Run.

每年動物園都會舉行Safari Zoo Run, 路線基本上是圍繞夜間動物園(Night Safari)和日間動物園一圈, 可以邊跑(行) 邊看動物.  有不同的項目, 分12km 和6km 競賽式(competitive run) 或玩樂式 (fun run). 囝囝們當然是去跑6km fun run, 志在參與.  Daddy知道我一定沒興趣, 所以沒幫我報名, 由他自己帶囝囝們去跑, 我就照樣去教會.

新聞說今年有8000人參加, 怪不得Daddy去到那邊大塞車也找不到位泊車, 最後泊到好遠的地方, 要走1km才到起步點, 所以他們昨天總共走了8km.

開跑了, 好興奮.


 剛開始, 跑得很起勁.


跑了一段後, 開始累了, 索性用行的, 邊行邊影相.

Daddy把每公里的signboard都拍下.
`
 獅子: 這堆儍瓜大熱天時在跑什麽?
 新的北極熊館
 仍有新年裝飾
 終於跑(行)完六公里, yeah!
一跑完, 細佬就打電話給我: "Mommy, we finished the run.  I've got a medal!" (媽咪, 我跑完了, 還拿到奬牌呢!)
其實只要行完全程都會有一面奬牌作鼓勵的.   這奬牌很可愛哩.
我下午回到家時, 兩個囝囝已經在房裏熟睡了.  平常星期日都不肯睡午覺的, 早上走完8km真的太累了.

晚餐就奬勵他們一下, 煮他們愛吃的燒雞加焗薯.  哈哈, 其實是我想偷懶, 一盆過入爐,省功夫.  薯仔和紅蘿蔔我先烚五分鐘(冷水下)才入爐焗的, 雞熟時薯仔和紅蘿蔔就剛好熟.  如果不先烚過,有時候雞熟了, 薯仔和紅蘿蔔仍有點硬.  迷迭香檸檬燒雞做法


還煎了韓國韭菜煎餅, 細佬大愛但哥哥不吃, 因為是全素.


還有烚菜心和午餐吃剩的炒麵, 簡簡單單又一餐.

21 comments:

  1. 獅子或許覺得它自己比較醒目,瞓覺best exercise, kekekeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都咁覺得喎, 所以我無去跑.

      Delete
  2. 咁熱天氣行足一朝,梗係要瞓番個覺喇,瞓醒又有燒雞食,做細路仔真開心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢哋嗰日都不知幾開心, 跑完後Daddy仲帶佢哋去食麥記添, 連續兩餐都係佢哋鐘意食既.

      Delete
  3. 韭菜煎餅我好鍾意食... 但粉漿分量成日唔係好好... 唔好食... >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係跟Maangchi的分量 (http://www.maangchi.com/recipe/ya-chae-jeon) , 但我仍未煎得滿意, 可能我唔捨得放油, 總係嫌唔夠脆.

      Delete
  4. 韓國韭菜煎餅,正呀

    ReplyDelete
  5. 印象我呢邊都有搞zoo run

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有都唔出奇, 我諗呢邊都唔會係第一間zoo攪呢種run.

      Delete
  6. 這樣的zoo run可以一家大細一齊跑,幾好呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果1-2km會啱我啲, 咁熱6km就咪攪我.

      Delete
  7. 跑完,瞓完,有美味的燒雞食。。。我都要!!!
    有你呢個媽咪,囝囝真幸福!

    ReplyDelete
  8. 一邊跑一邊睇動物,好好玩呢!我以前都跑過一個 zoo run,但係 D 動物遠到不得了。。。
    燒雞薯仔同韭菜餅都好正呀!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...