Tuesday 11 February 2014

小小志願

小時候中文堂時應該人人都寫過一篇"我的志願"吧.

小學時寫了什麽已經沒印象了, 可能是護士, 教師, 醫生等, 但根本不知道那些職業是幹什麽的, 都是被中文老師洗腦後決定的.

到中學時, 清楚記得我寫的是幼稚園教師, 因為我太喜歡小朋友.  老師同學們都萬分驚訝, 要知道當年的我是考第一的高材生, 以後應該是要做醫生, 律師, 等的"高尚"賺錢行業.

但我就是這種沒大志的人, 就算讀了這麽多的書, 到現在也毫無事業心.  打工是為了賺錢糊口, 最重要的還是家人小孩, 照顧家人才是我的最大事業, 湊仔煮飯才是我的最大興趣.  

中一時的班主任有點雞婆性格, 某天居然興起為同學們看掌, 看完我的, 說: "完全沒事業綫的, 以後做少奶奶好了." 哈哈, 沒事業是真的, 但少少奶我就沒"福分"當了. 

說回志願, 到現在我仍舊想當一位幼稚園老師, 不過這個志願已經離我好遠了.  就算想做, 也應該沒人肯請. 

今日忽然寫這個無厘頭topic, 皆因之前在網上玩了一個測試叫"What career should you actually have?" (你應該從事那個職業?) 我的測試結果是professor (教授), 哈哈, 還算蠻準.  我不是教授, 但現在做的也很接近.  你們有興趣可以去玩玩.  我有朋友得到的結果是太空人.


你們小時候的志願是什麽呢? 實現了嗎?

26 comments:

  1. 各有各志向,無話咩嘢先啱

    ReplyDelete
  2. 現在是你孩子的私人教師.

    ReplyDelete
  3. 我記得我個年代係空中小姐呀,哈哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我嗰時都有同學想做空中小姐架, 不過細個時心目中的空中小姐要又高又靚, 我又矮又唔靚, 所以從來無諗過.

      Delete
    2. NO WAY, I can't believe you were short and not pretty enough lor.... For me, it is real that I was baby elephant since infant and now an aged elephant, kekekee

      Delete
    3. Come one, you're not an elephant! I'm only 5'1" so for sure too short to be one.

      Delete
  4. And you can serve as Sunday School Teacher in church, and that would be fulfilling your dream ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. But that clashes with my church choir commitment.

      Delete
    2. maybe in future, you never know how the Lord leads even in ministries. I have moved my interpretator service to SS teacher after 10 years, and now taking a break altogether...

      Delete
    3. Maybe, we'll see how the Lord leads me.

      Delete
  5. 小學時我的志願係空姐(應該好多朋友都係空姐, 因為貪靚, 又可以搭飛機)... hahaha
    中學時我的志願係作家... 細個時好鍾意作文... 因為呢個志願影響左大學選科... 當然, 作家當唔成... 幸好呢個世界有blog... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我真係從來無想過做空姐. 作家對我嚟講簡直不可思議, 我最最最怕作文的.

      Delete
  6. 我小時侯的志願嘛,唔止一個架,都係冇乜大志,所以都無謂提囉。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我細個無咩志願, 除咗幼稚園老師外, 就係家庭主婦.

      Delete
  7. 我個志願係做家庭主婦!!!!哈哈哈~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個亦係我其中一個志願架, 不過冇實現到啫.

      Delete
  8. 我的志願係郵差囉。。。。。因為可以"吸印"同埋好似好好玩。。。。後來變左圖書館管理員,因為都係可以"吸印"。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我讀完你個留言不停咁笑, 諗番再笑過, 好得意呀, 所有志願都係因為鐘意"吸印".

      Delete
  9. 我小時侯的志願會跟隨熱播電視劇而改變架

    ReplyDelete
  10. 我的志願係做家庭主婦,相夫教子。。。可惜要揾錢糊口。。。堐到而家仲做紧。。。
    你是女强人,出得公司,入得厨房。。做少奶奶就晒料lu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好想做家庭主婦, 但要揾食都係要捱. 我又點算女強人吖, 人哋好有事業心, 我就一啲都冇, 成日掛住整嘢食.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...