Wednesday 19 February 2014

求其煮又一餐 - 照燒雞扒

公司電腦又出問題了, 要全部programs剷走再重新裝置, 今日全日就靠ipad(當然是我私人的啦)來讀email和上網. 

IT 攪了一日, 終於攪掂, 但很多東西都要重新設置, internet的bookmark全不見了, 真麻煩.

不明白我的公司電腦常常有問題, 一年內已經換了三部.  IT又說沒budget買新的, 換來換去電腦越換越舊亦越重.  新電腦都給高層拿了, 我這種small fly不知道要等多久才能拿到部新的. 

9.2.2014

前星期日姐姐放假, 我前一晚整晚失眠, 所以那天好累好累.  晚餐就求其煮了.

冰箱裏有急凍去骨雞脾肉, 用來煮照燒雞扒.  連焗爐都懶得開, 用Shirley@原味生活的方法, 效果很好, 囝囝們很喜歡.  我沒有日本豉油, 只有李錦記, 所以調味份量我沒跟足原食譜.



新年時買了蒜苗, 姐姐不會煮就一直由它擱在雪櫃裏"風乾".  開雪櫃找材料時看到, 還有一些雞脾菇和洋蔥, 好吧, 就來個大雜會, 全部炒在一起, 加點水, 一點瑤柱鮑魚汁, 鹽, 糖等.  很清淡的一道素菜, 哥哥當然不會踫, 細佬就喜歡吃洋蔥和雞脾菇.


之前打邊爐時買不到唐亳, 這次見到有就立刻買, 簡單的滾菜湯, 把打邊爐時食剩的墨魚丸和魚皮餃也加入.



18 comments:

  1. 公司電腦有問題>做唔到嘢>變相OT......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁我又無因為做唔到嘢要OT, 反而係因為要將啲backup data 入翻部電腦, 所以OT咗.

      Delete
  2. 照燒雞扒很吸引,明天去買包雞扒整先!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個做法好簡單, 好似平時煮豉油雞咁, 只係改咗日式汁料.

      Delete
  3. Replies
    1. 好得意, 唔明點解, 一個食肉, 一個食菜.

      Delete
  4. Replies
    1. 呢個煮法幾好, 唔駛開爐又簡單.

      Delete
  5. 咁大間公司可以講冇budget,暈啦!

    ReplyDelete
  6. 你整得個雞扒好靚噃。

    ReplyDelete
  7. 都唔求其啦,你好能幹

    ReplyDelete
    Replies
    1. 用咗好短時間煮架, 啲雞扒醃咗一陣咋, 其他求其雪櫃有乜就加乜, 所以係好求其的.

      Delete
  8. 咁叫求其煮一餐?嘩!你好掂啫!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 用咗好短時間煮架, 啲雞扒醃咗一陣咋, 其他求其雪櫃有乜就加乜, 所以真係好求其的.

      Delete
  9. Replies
    1. 用咗好短時間煮架, 啲雞扒醃咗一陣咋, 其他求其雪櫃有乜就加乜, 所以真係好求其的.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...