Thursday 13 February 2014

大學同學新年聚餐


星期六晚去了大學同學每年的新年聚餐, 今年人較少, 只有一圍枱.

每年都是一位男同學做攪手, 接連做了十幾年, 真的很有心.

今年的聚餐在我家對面的鎮發活海鮮, 過一條馬路就到, 實在太方便了.

每年見一次, 發覺不認老都不行. 整圍枱除了我和Daddy (感恩!)全都已經有老花了, 確實人到中年, 沒辦法.

然後發現我們那年的同學們都非常productive, 生四, 五個小孩的都有, 有些小孩都已經讀中學了 (倒抽一口冷氣!).

有一個朋友帶了一些讀書時影的相, 看回舊照片, 大家當年都好年輕啊!

今餐只吃了幾道菜, 但全都蠻貴又大碟.

新年例牌魚生撈起, 絶對是酒樓最賺錢的一道菜, 一點點的生魚片,一大堆的蔬菜絲, 就賣50大洋, 賺到笑.


魚翅, 太不環保了. 
好大好大條的蒸魚, 不知道這叫什麽魚, 非常新鮮, 肉又嫩又鮮甜, 很少在新加坡吃到那麽新鮮又蒸得剛剛好的魚.
金銀蛋莧菜
化皮乳豬, 當然跟香港酒樓的差很遠, 皮不化但還算脆.
上湯龍蝦焗米粉, 龍蝦煮老了點, 米粉也有點燶味, 可惜.  不過, 很少機會吃到龍蝦, 也不錯啦.
就這樣每人盛惠S$95, 不過大時大節, 又龍蝦又乳豬, 也算OK吧.


21 comments:

  1. 我仲未有老花,可以唔認老住,我成日唸會唔會有一日一覺醒來就有老花。
    食魚翅真係唔環保,乳豬都幾吸引.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 或者唔會有老花呢, 我媽咪到依家都無老花。都唔想食翅,
      但人哋叫咗都要俾面食。

      Delete
  2. 那兒好出名㗎,我同事有推薦我去試但係太遙遠啦,撈起50元已經好便宜了,Imperial Treasure成百蚊同冇什麼咋,賺都笑呵呵 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以我去你度都係好遠架. 撈起一年一次, 俾佢賺都要啦.

      Delete
  3. 上次返香港食左好幾次乳豬呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我返親香港都要食乳豬架, 太好味.

      Delete
  4. 為甚麼〝很少在新加坡吃到那麽新鮮又蒸得剛剛好的魚〞?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為街市超市都無游水魚賣的, 只有去酒樓先可能(係可能)食到游水魚, 但唔係次次蒸得好囉, 就算去飲有時都蒸老晒架又無味.

      Delete
  5. 你地每年撈起好多次喎,真羨慕。

    ReplyDelete
  6. 我年年驗眼,暫時未有老花,不過就算有,都是正常。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗大部份人到咁上下都會有老花, 係正常既.

      Delete
  7. 十幾年都保持眾眾,好難得呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係靠嗰位男同學每年去攪, 咪都未必會見囉.

      Delete
  8. 我已經有老花多年喇。
    那條好像是"多寶魚"。

    ReplyDelete
  9. 很難得大學同學每年聚會,我每次回港都會見下D舊同學,很懷念學生時代呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我讀完中學就過嚟呢邊, 已經無咩同香港舊同學聯絡, 只有最熟嗰一個先次次先.

      Delete
  10. 嘩, 咁我整的撈起正好多了, 有鮑魚

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...