Wednesday 4 May 2011

Shakespeare in the Park - Macbeth

剛過去的長週末最重要最期待的節目,就是星期六(30/4)去Fort Canning Park睇莎士比亞的Macbeth.  這劇是由The Singapore Repertory Theatre搞的,上一次那套Much Ado About Nothing我都有睇,演得很好,所以今次也不能錯過。



這劇會公演至五月廿二日,在新加坡的朋友有空可以去看,坐在露天草地上看話劇是很不一樣的享受。

七點半開場,但六點半開始可以入場。很多人都帶草蓆和食物當作野餐,很有氣氛。上次記得六點半以後才到,結果已經排長龍,入到去前面的位置都給先到的人佔去。所以今次準時六點半到場,不過到時已經有一條長龍,還好還是算早,仍找到很前面的位置。看,多靠近舞台。



如果遲了,可能就要坐到山頂去。


為了這場劇,我隆重其事的買了一條maxi dress, 裙夠長,坐在地上比較方便。


本來打算很優雅的帶酒和食物去那裏野餐,就像坐在我們前面的洋人,麵包,醬料,火腿,酒,一應俱全。


後來想想,要帶酒,就要帶開酒器和酒杯,又怕去到時酒已經不冷,帶食物,又沒時間預備。算了吧, 就只好早點去對面的Plaza Singapura食晚餐,再到家樂福和7-11買飲料和零食。這樣的零食飲料真沒水準,懶人就要將就點囉。


說回這劇吧,男主角是Adrian Pang,演得非常出色,其他演員就不過不失。整套劇都很好看, 不過如果和之前的那套Much Ado About Nothing 比較,上一套會比較吸引。可能是在這種露天,人人都野餐很歡愉的氣氛下,喜劇會較適合,像Macbeth這種悲劇,要營造那懸疑的氣氛,是有相當難度,所以劇組其實已經做得不錯。



我還是大力推薦你們去看,去欣賞演出也好,去感受氣氛也是一個很好的體驗。



看劇前我們到了Plaza Singapura 的Thai Express食晚飯,Daddy 叫了seafood phat thai, 可能物價高漲,份量好像比以前少了,Daddy說水準也差了。




我就點了新出的special set, S$8.9, 有一片炸蝦餅,一碗fish red tom yam soup, 和一碗不知名的甜品。蝦餅送上時仍熱辣辣,很彈牙,好味。魚冬蔭公普普通通但幾辣,甜品我沒吃,但Daddy說完全沒味道。





另外我還要了一杯Thai Iced Tea, 我最鐘意的飲品。Daddy 要了一杯Thai iced chendol,很濃很濃的椰漿味,正,Daddy吃了一半很給我搶去。







5 comments:

  1. 露天話劇真係別有一翻風味。。。其實我都有留意到呢部劇架,但我怕我呢個膚淺既人會睇唔明莎翁既作品。。。希望下次會有另一D表演啱我睇啦。。。我都好想去試下去fort canning park睇表演!!!
    [版主回覆05/05/2011 20:08:00]真係好正架,啲人帶埋cushion瞓响度睇添。 嗰度間唔中都有concert架,你得閒上sistic睇睇, 啱晒你同V拍拖去架。

    ReplyDelete
  2. 嘩..你好靚女呀...喂..香港最近好以好興長裙...都係hk$100左右...你有無興趣帶你去買...剛剛才帶irene去kwai fong掃貨...其實你個人瘦瘦真係著到好多衫..
    哈哈..我都覺得露天話劇真係好有風味..依d咁浪漫既節目真係唔會係香港發生....我個人都係好膚淺..莎翁都唔知係咩...食個莎翁我就識 ..再要讚多次...好令...
    [版主回覆05/05/2011 20:06:00]你咁厲害幪咗面你都見到靚唔靚女? 好呀,成日聽人講去葵芳買衫平但我都唔識去,有你陪我去就好嘞。 你下個星期六下晝得閒嗎?

    ReplyDelete
  3. 你好瘦呀~ 係草地睇歌劇一定好有風味啦~
    [版主回覆05/05/2011 20:03:00]角度問題啫,影得我瘦先會POST嘛。

    ReplyDelete
  4. Pandos - 喺Krakow5 May 2011 at 22:34

    我正plan緊去户外睇play.... 正呀!
    [版主回覆05/06/2011 15:35:00]係呀, 好正架.  其實我最想去德國睇露天classical concert, 响電視見過Berlin有個室外場, 啲人好歎咁坐喺草地度睇.

    ReplyDelete
  5. 露天睇 play, 好casual, 不用formal, 我好羨慕呢。
    [版主回覆05/06/2011 15:33:00]露天睇play 係好正架.  唔駛羡慕吖, 你嗰邊都有架. 我第一次睇露天play都係喺英國睇既, 仲記得係Midsummer Night's Dream.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...