Tuesday 10 May 2011

自己醃雪菜

新加坡是沒有綠色的雪菜賣的 (聽說有黃色的賣), 所以每次要由香港帶回來.

當存貨用完時, 就會心情失落, 所有雪菜菜式都沒辦法煮.

某日心血來潮想知道到底雪菜未醃時是怎樣的, 上網找居然連醃法也找到.

原來是很簡單哩, 只需要把菜洗乾淨, 晾乾水, 加粗鹽(菜重量的十分一, 即如菜100g, 鹽10g)拌勻, 置一旁待稍出水, 榨乾水, 放入膠袋醃一日, 醃好放雪櫃便成.

這裏天氣熱, 我不放心放外面, 入袋後直接入雪櫃.

正宗雪菜當然是要用雪裡紅, 但新鮮雪裡紅應該不易買到, 所以可以用芥菜, 菜心, 白蘿蔔的葉和梗之類來代替. 

既然雪裡紅是芥菜類的一種, 我就買了芥菜來試試.  前陣子市場上好像都沒有芥菜賣, 害我等了幾個星期才能實驗.  

醃後四天就是這樣子.  食剩最後一條才記得影相.





味道如何呢?

醃後一日, 可能因我放在雪櫃, 夠鹹但芥菜的苦味仍濃.

醃後三日, 芥菜的苦味已經幾乎全消, 味道和雪菜很接近, 不錯.

以後就不怕沒雪菜吃咯!

自家醃的更衛生哩.



新鮮雪裡紅就是這樣 (圖片取自百度百科)








10 comments:

  1. 呢樣都自己醃?
    [版主回覆05/10/2011 23:01:00]呢邊冇得賣咪要自已醃囉。

    ReplyDelete
  2. DIY最好, 無添加。 可否show me生的雪裡紅? 我想睇睇。 thx
    [版主回覆05/11/2011 12:03:00]加咗相喺上面啦, 有啲似火箭菜咁不過梗長好多.

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria11 May 2011 at 04:16

    芥菜, 菜心, 白蘿蔔葉我呢度都好似冇喎. 冇得試
    [版主回覆05/11/2011 11:56:00]我諗呢種都得喎, 响你blog見到架.

    ReplyDelete
  4. 利害! 雪菜都自已醃!
    [版主回覆05/11/2011 12:04:00]呢邊冇咪要自己醃囉.  原來好鬼易.

    ReplyDelete
  5. WOW, 雖然在星呢樣無得買, 果樣無得買。但可鍛錬出生活智慧。
    [版主回覆05/17/2011 21:18:00]喺呢邊乜都要自已整,但又係另一種樂趣和滿足。

    ReplyDelete
  6. 咁岩我又醃左呀, 不過未POST, 真係好爽脆呢!
    [版主回覆05/17/2011 21:17:00]原來自已醃咁易又好味。

    ReplyDelete
  7. thank you 我真係未見過。
    [版主回覆05/17/2011 21:17:00]我都未見過呀,我發覺香港買到的雪菜都唔係雪裡紅醃架。

    ReplyDelete
  8. Pandos - 喺Krakow11 May 2011 at 22:46

    等我又試.....

    ReplyDelete
  9. 我係bukit batok 同clementi 的街市的雜貨店都買到醃的菜。您好犀利呀,自已醃埋  早知上次買袋俾您啦。
    [版主回覆05/17/2011 21:16:00]家陣識醃自已醃仲方便又衛生。

    ReplyDelete
  10.  台灣都係用芥菜, you are SUPER!
    [版主回覆05/17/2011 21:16:00]今次返香港買咗雪菜,似乎都係芥菜喎。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...