Sunday 29 May 2011

最受歡迎碟頭

我家最受歡迎的碟頭是乾炒牛河, 簡單的牛肉,芽菜,洋蔥,一點青蔥和河粉炒成一碟, 全家都會吃得很滋味。

上星期六買了芽菜來煮雪菜肉絲米粉,大佬見到我和姐姐摘芽菜,以為我會炒河粉。一看到是炆米,失望到不得了,所以噚日就順他意炒牛河。

這次炒得很像外面賣的,皆因夠油。其實我用的油量和平時我炒河粉時一樣,只是這次在街市買河粉時剛好是最後最下面的,所以河粉本身已經好油。 不過因為夠油,所以老抽更易撈勻。



兩個囝囝都食得好快。




今之河粉樣靚,但我見到咁油就怕怕,所以我好少喺外面食炒河。

Daddy噚日約了人食午餐, 走之前見到我炒河粉就投訢點解我揀佢出街食時先炒。

最尾食剩一大碗,Daddy番嚟見到話佢夜晚唔食飯,食番啲河粉就得嘞。到晚餐時, 兩個囝囝見到又話要食,結果三仔爺爭一湯碗河粉。

乾炒牛河做法請參考按此

11 comments:

  1. 我都好愛呢個, 但係茶餐廳同酒樓果d好鬼多油, 唔可以食咁多
    [版主回覆05/30/2011 11:19:00]我都唔敢成日炒, 好似飲油咁.

    ReplyDelete
  2. 真好笑  下之老公係度先好炒呀! 廢事有人投訴要您第2日再炒
    [版主回覆05/30/2011 11:18:00]最攪笑三仔爺爭一碗炒河, 頂佢哋唔順.

    ReplyDelete
  3. 哥哥同細佬仔都食得好滋味呀!!! 你有佢地三個fans捧場,真係煮都煮得開心好多!!!!
    [版主回覆05/30/2011 11:18:00]係呀, 煮呢樣最開心, 不過真係好肥呀!

    ReplyDelete
  4. 好耐冇食過河粉呢 不過我減緊肥唔食得
    [版主回覆05/30/2011 11:17:00]其實我都要減呀, 但囝囝哋要食, 只好拾命陪君子.

    ReplyDelete
  5. 咁好味, 唔怪得三仔爺爭一碗粉啦
    [版主回覆05/30/2011 16:09:00]佢哋有quota 食多啲都得, 佢哋爭飽佢啦. 

    ReplyDelete
  6. 下次再炒啦..一次炒多啲,咁好味,實爭啦..
    [版主回覆05/30/2011 16:11:00]已經炒咗好多架啦, 個檔口啲河粉俾我買晒啦.  佢哋儍儍哋架, 唔怕肥.  星期六食完咁油既河粉, daddy噚日仲叫我煮焗豬扒飯炒底! 

    ReplyDelete
  7. 好彩你炒得都好健康,唔會太多油. 100分.
    [版主回覆05/31/2011 11:47:00]我已經覺得好油喇, 不過出外面食仲更加油啦.

    ReplyDelete
  8. 炒得好靚呀。 我地很少機會買到新鮮河粉, 所以都係9 不9 出街食。
    [版主回覆05/31/2011 11:46:00]咁你嗰邊真係好難買到, 以前我都係去Chinese shop度買, 但雪到實一實, 一餅餅咁, 要逐條分開先, 好鬼難炒.

    ReplyDelete
  9. 三仔爺爭河粉咁....DADDY最後又無得食...超撹笑..
    [版主回覆05/31/2011 11:45:00]梗係有啦, 佢話佢哋lunch已經食咗, 所以一人分少少咋, 佢自己食最多.

    ReplyDelete
  10. 我好愛雪菜肉絲米粉呀
    [版主回覆06/01/2011 16:38:00]我都係, 不過大仔只鐘意食炒粉.

    ReplyDelete
  11. Pandos - 喺Krakow1 June 2011 at 20:51

    好味呀!!! 你係咪用草菇老抽呀?
    [版主回覆06/02/2011 08:55:00]自從有排話大陸豉油有問題後, 我就冇買草菇老抽啦, 依家用李錦記.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...