Wednesday 11 May 2011

蠔仔粥, 蠔煎

星期六買餸時在魚檔見到有一桶桶的蠔仔賣, 第一次見有得賣, 即時買兩桶 (每桶有廿幾隻), 共S$9.

最近天氣非常酷熱, 連帶胃口也差了, 正好來個蠔仔粥.

蠔仔其實都幾大隻, 煮完都有成吋長. 

參考了大少奶書裏的食譜, 但沒有冬菜, 換上了自家醃的雪菜.  沒有大地魚, 用炸江魚仔代替.  這蠔仔粥湯底鮮甜, 又有蠔仔味, 一大碗還嫌不夠, 就算我那天的飯quota已滿仍忍不住再添.  下次再買到蠔仔時, 一定要安哥.



上次有網友問江魚仔是怎樣的, 特別影低, 不過這是炸過的, 沒炸過的是淺黃近白色的.


用了一桶來煮蠔仔粥, 另一桶Daddy說要食蠔煎(近似台灣的蚵仔煎吧).  我不是潮州人也不是台灣人, 真的不知道蠔煎要怎樣煮, 上網找, 有很多不同煮法, 跟了其中一個用蕃薯粉的. 

蠔仔先出水(3-5秒就夠), 蕃薯粉加水成粉漿, 加入蛋, 打勻, 加入蔥花和蠔仔, 落鑊半煎炸成蛋餅.  我貪快就一口氣將所有蛋漿落鑊, 結果變成不倫不類的另類蠔煎.  味道還可以, 不過沒煎夠香脆, 但又加了大量蕃薯粉漿, 感覺怪怪的.  下次要有耐心的分開幾次來煎.



5 comments:

  1. 嘩, 你真係十項全能呀, 樣樣都識。 又識變通。
    [版主回覆05/12/2011 11:40:00]應該歸功於現今資訊發達, 上網揾乜都有.

    ReplyDelete
  2. 正式潮式做法....是蠔仔加蕃薯粉漿....落鑊煎到差不多....才加蛋漿(在面)煎香....不是現在酒樓的煎蛋餅或炸囉!!!
    [版主回覆05/12/2011 11:39:00]原來係咁架, 俾網上做法呃咗添, 唔怪得食落咁怪啦, 我仲以為係我煎得唔好添. 

    ReplyDelete
  3.  要啲蛋完全包住啲蠔又唔鬆散,好似煎Omelette咁, 都幾難整。  
    [版主回覆05/17/2011 21:19:00]我諗香港啲蠔餅同呢邊啲蠔煎完全係兩回事。

    ReplyDelete
  4. Pandos - 喺Krakow12 May 2011 at 21:12

    原來呢d就係江魚仔... 見過有得買呀!
    [版主回覆05/17/2011 21:20:00]應該好易買到,用嚟淆湯或炸脆嚟食都得架。

    ReplyDelete
  5. 我超鐘意蠔仔粥呀!
    [版主回覆05/17/2011 21:20:00]我都係呀! 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...