Tuesday 17 May 2011

旋風訪港(1)13 May 2011

噚晚由香港返嚟,話咁快旋風式訪港旅程就完結了。

上星期四晚到港,星期五就約了朋友去數碼港的艾美酒店食buffet lunch.  坐成個鐘巴士先到,揀嗰度並非因為嘢食特別好味,只為方便在那裹返工的朋友。

餐廳不大但有兩面窗,所以好光猛,枱之間距離亦啱啱好, 坐得好舒服。



食物選擇唔算多,但望落都好新鮮。



匈牙利海鮮湯,只有雜菜和魚塊,湯淡如水。


當日我食唔多,因為要留肚食第二日和媽咪去食的buffet, 所以主菜亦只試了白酒煮青口和燒羊架。


甜品反而選擇多,我只試了三款,其中最上面的粟子蛋糕最好味。芝士有四種,我拎了goat cheese 和 brie, 可惜兩樣都唔好味。



兩個人食埋單三百幾(員工折扣後)都算好抵,不過我諗都唔會有人專登坐咁耐車入去食,除非係住附近的薄扶林或貝沙灣。

食物都係其次啫,最開心可以同朋友一聚,邊食邊聊,很寫意。

朋友下晝請了假陪我,就決定去赤柱行一趟。上一次去係爸爸帶我去的,仍然好懷念哩,今次正好去懷緬一番。

有model 在影相啊,旁邊又有自由行師奶,好有趣的畫面。


美利樓

以前美利樓旁有一泥濘小徑通往海邊的一座廟,但今次去居然已經有整潔的步行徑,設備仲好完善,行到最上面的觀景台還有很乾淨的廁所。



好開心滿足的一日,朋友,多謝你抽空陪我。



8 comments:

  1. Pandos - 喺Krakow17 May 2011 at 21:28

    嘩! 一到步就食buffet咁開心...
    [版主回覆05/18/2011 13:16:00]朋友好有心, 知我要返就一早訂定位請我食飯.

    ReplyDelete
  2. 無敵の部屋17 May 2011 at 22:16

    嘩.....你幾時回來架?
    [版主回覆05/18/2011 12:00:00]星期四晚到, 星期一晚走, 太短時間了.

    ReplyDelete
  3. 博師奶Mrs.blog18 May 2011 at 12:04

    有朋友陪伴,玩得開心,是最美妙的事。  
    [版主回覆05/18/2011 13:16:00]真係好開心.

    ReplyDelete
  4. 得幾日真係唔夠喉呀, 不過唔緊要, 因為都好近, 隨時可以回來呀!
    [版主回覆05/19/2011 14:41:00]係呀,過幾個月我又會再返。

    ReplyDelete
  5. 我都好幾年無去過赤柱。 以前每次去都是探住在療養院既爹哋,根本無心情遊覽;而家改去歌連臣閣探雙親,更加無機會去。 下次回港一定要去下赤柱。
    食物都真係其次,最開心可以同朋友相聚!
    [版主回覆05/19/2011 14:40:00]上年返香港就係大部份時間陪爸爸去睇醫生,乜地方都冇去。依家就可以周圍去行吓嘞。 見到耐冇見既朋友,聚吓舊好開心。

    ReplyDelete

  6. 又幾有趣...我都係度做個MODEL架..KEKKKE..話時話..我都未去過數碼港...因為對我來說..大遠了
    [版主回覆05/19/2011 14:38:00]如果唔係要就我朋友,我都唔會咁山長水遠入到去嗰度。

    ReplyDelete
  7. 原來你番左黎呀, 香港而家冇幾多間酒店好食嫁嘞

    ReplyDelete
  8. 數碼港我多年前去過一次但只在車站逗留? 原因是我地坐錯巴市呀!  wakaka.  之後多次回港都想去行下, 聽説weekend有flea market之類但實在唔就腳, 所以次次都始终去唔成. 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...