Wednesday 13 April 2011

肉醬意粉

最近幾日懶蟲上身,有點不想寫blog.

昨天因為有維修工程,家裏下午三至五時停電。這邊天氣這麽熱,囝囝們又怎能忍受沒有風扇的兩個小時,所以我請了半日假帶他們出去。

一開始停電我們就出門,開車去宜家。先把囝囝們安置在兒童游戲室,我和姐姐就去對面的Anchorpoint血拼。飾物有減價,快快選好要還錢時,宜家打電話來:”你的小兒子在哭,說不要留在這裏“。以為可以有點自由時間,最後還是要把細佬帶在身邊。大佬和其他小朋友玩得很開心,要繼續留下來玩。

我們帶着細佬又過天橋回去Anchorpoint繼續血拼,最後我買了三條褲,六對耳環和兩條頸鏈,很滿足的回去宜家領大佬出來一起去食tea. 

過完一個盡興的下午,回到家已經幾乎六點。晚餐都完全沒準備,於是叫姐姐煮意粉,快捷方便,反正囝囝們和Daddy都鐘意。

昨天煮的是煙肉車厘茄鏍絲粉,沒影相。

下面的是肉醬意粉,是姐姐幾個星期前煮的。



姐姐剛來我家時是不吃意粉的,後來教她煮蕃茄醬,現在煮得似模似樣,味道和我煮的一樣。

我開玩笑的跟她說:“以後你回印尼可以去開一間cafe賣chiffon cake, muffins 和簡單的意粉”。想不到她很認真的說她就是有這個打算, 哈哈,如果她以後真的開得成,我這個師傅也有點功勞! 

6 comments:

  1. Pandos - 喺Krakow14 April 2011 at 04:21

    我都要拜師!
    [版主回覆04/14/2011 17:40:00]咪講笑啦, 我邊有quali教呀?

    ReplyDelete
  2. 話開就開, 你位姐姐好有米呀!!!
    [版主回覆04/14/2011 17:39:00]開唔開舖係佢既事, 我教佢聽就最緊要.

    ReplyDelete
  3. 我屋企人個印尼姐姐煮中國菜好叻, 我阿媽有份教佢煮架~
    [版主回覆04/14/2011 17:38:00]其實啲印尼姐姐如果有心機學既, 真係可以煮得好好架.

    ReplyDelete
  4. 細佬有得玩都咁嗲既 
    [版主回覆04/14/2011 17:38:00]佢好鬼嗲架, 好似萬能膠咁痴住人.

    ReplyDelete
  5. 佢地個個都話要返鄉下開鋪架 
    [版主回覆04/14/2011 17:37:00]噢, 原來個個都咁有大志架!  
    開唔開得成係佢既事, 最緊要佢肯學煮嘢食, 我放工有飯食就得嘞.

    ReplyDelete
  6. 最近幾日懶蟲上身...我日日懶蟲上身wo~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...