Sunday 17 April 2011

腸仔包,肉鬆包,朱古力吉士包,吉士醬包

每個週末都好似唔夠時間用,有太多事想做,一天廿四小時真的不夠用。

休息了七年,最近終於重返詩班,所以每星期日在崇拜和主日學後還要留多成兩個鐘,返到屋企已經成兩點幾,時間仲更加唔見駛。為免星期日趕喉趕命去整包,家陣整包就轉到星期六整。

噚日整了兩批中種包,一鹹一甜。

鹹的是腸仔包和肉鬆包。之前問大佬今個星期要食咩包,我特登用普通話用佢講,佢話:“我要燒狗包”。   我問:“燒狗?” 原來佢係直譯hotdog, 呢邊啲人hot會說燒,譬如“水很燒”,所以他以為hotdog=燒狗。


甜的是吉士包,今次吉士醬整雙倍份量,可以整多幾個包。將吉士醬分少少出來,加入朱古力粒做成朱古力吉士醬。早知唔好唧朱古力吉士醬上包面,好醜樣,  不過朱古力吉士醬好好味, 囝囝一定鐘意。


噚日總共整咗廿六個包包,手軟腳軟呀! 

8 comments:

  1. 一日四十八小時都唔夠用啦
    [版主回覆04/18/2011 19:47:00]真係多多都唔夠駛。

    ReplyDelete
  2. 26個包包,好犀利呀,仲可以唔同味道,真的少啲腳力手力都做唔到..
    [版主回覆04/18/2011 19:48:00]所以今日咪週身痛囉。

    ReplyDelete
  3. 博師奶Mrs.blog18 April 2011 at 15:01

    這次又真是大飽眼福啊﹗
    [版主回覆04/18/2011 19:50:00]啲造型越整越求其啦。

    ReplyDelete
  4. 燒狗包, 好可愛唷!
    [版主回覆04/18/2011 19:50:00]聽到我八隻耳呀,不過佢肯用中文講都算好架啦。

    ReplyDelete
  5. 佩服你的堅持
    [版主回覆04/18/2011 19:51:00]我貪心乜都想做囉。

    ReplyDelete
  6. 好搞笑呀燒狗包~~
    [版主回覆04/18/2011 19:52:00]聽到我八隻耳呀,話時話阿V知唔知HOTDOG中文係乜?

    ReplyDelete
  7. 一次做咁多? 嘻嘻,其實我都係, 一星期焗一次!
    [版主回覆04/19/2011 22:14:00]平時要返工嘛,一個星期整一次。

    ReplyDelete
  8. Pandos - 喺Krakow20 April 2011 at 19:59

    我今日都整咗雞尾包, 原來咁好玩
    [版主回覆04/20/2011 20:55:00]整包幾好玩架,整整吓會上癮。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...