Monday 18 April 2011

custard puffs

上星期五去了環球影城(遲啲先寫),已經攰到死,星期六下晝整包包,噚日仲要貪靚踩對三吋高跟鞋返教會,結果今日攰到攤攤腰。成身由上到下都痛,手臂病,背脊痛,成對腳都痛。唔認老都唔得,想當年大學時,着住高跟鞋成日都等閒事,依家着半日都唔掂。

講番噚日下晝整的custard puffs, 本來完全無計劃要整的,但為了消滅整包剩下的吉士醬,就整來做下午茶。

以前都是照英國買回來的食譜整的,今次試試日本人寫的食譜,比以前整的要多焗二十分鐘,總共入爐四十分鐘,真怕會焗燶。出來效果很不一樣,以前的發得少啲,裏面仍有點軟軟的。今次的發到只剩脆脆的外殼,每粒都發到很大,所以吉士醬只夠填滿六粒,其餘的存在冰箱,下次再整吉士醬或其他餡料時再拎出來。



今次貪快,想快啲整好給家人做下午茶,所以麵糊沒用唧袋唧出來,只用兩隻小匙把麵糊“畢”到焗盆上。


大佬好鐘意食, 仲問我幾時先再整過.


噚日兒主日崇拜的主題是職業,崇拜完細佬就戴了這頂“帽”,好可愛。


大佬好無癮的在後面唔肯一齊影相,因為佢成個星期冇背金句,所以扭要返屋企唔去主日學。



3 comments:

  1. making puff 原來唔用唧袋都得!哥哥為什麼唔背金句呀? 努力呀。
    [版主回覆04/19/2011 22:17:00]係呀,唔駛都得架。我以前都係用匙羹咋,後尾上網見人用唧袋先開始用唧袋,不過其實就咁用匙羹方便啲,慳返個唧袋。 佢懶囉,到星期日先醒起冇背金句,我哋上星期又唔得閒督佢讀。

    ReplyDelete
  2. Pandora 香傭講法文19 April 2011 at 05:26

    兩兄弟好盞
    [版主回覆04/19/2011 22:15:00]兩兄弟仲好好感情添。

    ReplyDelete
  3. 細佬成日都笑咪咪咁好可愛呀
    [版主回覆04/19/2011 22:14:00]所以佢好得人歡心囉

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...