Tuesday 26 April 2011

家庭日@受難節

放了幾日假, 懶蟲又上身, 拖到今日才update.

其實這裏復活節只有一日假期, 只放受難節, 星期一已經要返工.

受難節當日姐姐放假, 我們朝早去完教會崇拜後就去Suntec逛, 去家樂福敗家一輪後就到翡翠食午餐.

食物未上枱前, 囝囝們就用我們的手機打機.

大佬玩類似scrabble的遊戲.


細佬根本不會玩, 但能模模手機也開心.



食物只是普通飲茶點心, 所以沒有全部影相.

大佬去到那裏都要食的雞飯, 不過這次叫了叉雞雙拼.



細佬要食麵, 所以叫了雲吞麵.  但他真的只食麵, 一粒雲吞都不肯吃, 成餐只食麵! 

這張相影得細佬很成熟哩.


忘了是甘筍奶黃流沙包還是南瓜奶黃流沙包, 看到顏色但吃不出是甘筍還是南瓜.  不過流沙餡好味, 大佬自己啃了兩個, 我個Daddy每人只分到半個.


每次他們着這款CARS的T-shirt, 坐下時都會有人問他們是不是twins.  似嗎?



2 comments:

  1. Pandos - 喺Krakow27 April 2011 at 19:54

    scrabble我强項, 要同哥哥切磋吓!
    [版主回覆04/27/2011 20:12:00]佢好渣咋,一路玩一路要問我哋架。

    ReplyDelete
  2. 我覺得放假最好離開個電腦, 放鬆心情, relax下。
    [版主回覆04/28/2011 12:02:00]同意, 不過我只放了三日假, 但blog休了好多人哩. 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...