Tuesday 5 April 2011

蒽花肉鬆蛋糕卷

見Samwei整了蒽花肉鬆蛋糕卷, 原來卷蛋都可以有鹹味。 卷蛋有蒽花在面, 賣相已經好吸引。

貪新鮮的我, 第一時間去買豬肉鬆, 上星期五晚就試整。


靚仔啊!  還很好吃哩!




大佬看到那些蒽花立刻說: "Eee, I don't like spring onion, I don't want to eat this".  後來在我威逼利誇下試了一小片, 發覺好食後就主動要求再吃, 他說他喜歡吃是因為那些mayonnaise和肉鬆。


搽上mayonnaise, 鋪上肉鬆, 卷起包實, 放雪櫃定型。這蛋糕卷太好吃, 蒽花很香, 切了幾片送給奶奶, 一整條不消一會就消滅掉, 第二天還要再多做一條。



焗完蛋糕後, 囝囝自告奮勇幫忙洗碗。 Mixing bowls太大, 不敢讓他洗, 就讓他洗小工具吧。



雖然家裏有姐姐, 但我還是會要求囝囝們儘量自已事自己做, 不可以太依賴.  他們倒瀉水或食物都要自已拿布來抺地, 換衣服後髒衣服要自已放在洗衣籮裏, 絶對不可以做少爺仔.

8 comments:

  1. 幾特別.......捲得靚, 教子有方
    [版主回覆04/05/2011 16:08:00]唔可以話教子有方, 都係盡量做好為人父母的角色, 希望由細培養佢哋有好習慣同正確的價值觀.

    ReplyDelete
  2. 昨晚我睇到呢個食譜呀,好想試下,問AN食唔食,佢話千萬唔好整喎,勁怪喎 車...都唔知幾特別呀,你就好啦..全家都鐘意;大仔仔好乖呀,教仔有方,好抵錫
    [版主回覆04/05/2011 16:11:00]我都唔係全家都咁鐘意架, 細佬麻麻咋, 最鐘意食嗰個係姐姐呀.  唔好埋AN, 照整啦, 整咗氹吓佢佢就會食架啦, 話唔定一試鐘情, 要安哥呀!

    ReplyDelete
  3. 靚仔
    [版主回覆04/05/2011 16:11:00]多謝! 呢個冇cream好易卷.

    ReplyDelete
  4. 我都整過一次夾魚鬆, 都唔錯!
    [版主回覆04/05/2011 16:13:00]魚鬆可能更香口呀!  我今次買咗貴啲嗰種豬肉鬆, 一絲絲咁架, 卷蛋切片時好難切得靚.  早知買平啲脆啲碎啲嗰隻啦, 應該會好味啲又易切啲.

    ReplyDelete
  5. 絶對不可以做少爺仔. yeah !! totally agree !! 唔係就好似我現在個件咁..小時候有工人..有嫲嫲照顧..大個左就咩都都唔識..
    [版主回覆04/06/2011 22:22:00]我屋企嗰個細個冇工人但有個廿四孝阿媽都係咩都唔做(可能識,不過旨意人哋幫佢囉)。

    ReplyDelete
  6. 你捲得靚, 圓碌碌。 好媽媽, 訓練小朋友獨立, 對成長有幫助。
    [版主回覆04/06/2011 22:21:00]呢款冇忌廉易捲好多呀。 細路要從小訓練佢哋獨立,尤其呢個年代啲小朋友。

    ReplyDelete
  7. 好有創意喎
    [版主回覆04/07/2011 18:37:00]好特別,從未諗過蛋糕可以和蒽、肉鬆配搭。

    ReplyDelete
  8. 噢!地利 Oh!tria8 April 2011 at 04:04

    卷蛋好靚

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...