Monday 11 April 2011

金華火腿鮮蝦炆魚肚, 海帶瑤柱排骨湯

囝囝們上星期四開始病, 連我都被感染, 星期五和六晚都有少少燒. 

今日全家都好得七七八八, 只剩細佬仲有傷風咳.  細佬可能因為咳和鼻塞, 夜晚瞓唔好, 連累我都冇覺好瞓, 所以今日好攰.

噚日亦都好攰, 所以唔想用腦諗煮咩餸, 隨口叫姐姐煮炆魚肚, Daddy 和囝囝們都好鐘意食的.

姐姐今次冇用罐頭雞湯, 自己用豉油, 糖, 魚露來調味, 加埋金華火腿, 魚肚吸晒啲鮮味, 可惜姐姐落魚露時重手咗少少, 稍嫌鹹咗啲啲, 不過送飯食都尚可接受.


煲了海帶瑤柱排骨湯, 湯裏還加了綠豆, 扁豆, 赤小豆和紅蘿蔔, 好甜好鮮味.  我諗呢煲湯應該係清涼下火作用, 因為有海帶和綠豆, 實際上我唔太清楚, 煲佢只因好味.

因為我實在太攰, 又忙着整麵包, 成餐都是姐姐煮的, 所以湯裏面有浮油.  如果我煲, 我會煲至中途開始間中撇走浮油, 因為我好怕湯太油. 



仲有其他餸, 但冇咩特別唔影相.

上星期post過大佬用stepping machine做運動的相, 噚日終於幫細佬仔影到相, 佢就係咁用pat pat 來玩部機嘞.


或者用手推, 總之就唔會用腳踏, 因為腳仔未夠力.


7 comments:

  1. 我鍾意炆魚肚
    [版主回覆04/14/2011 17:44:00]我都係, 不過要就住食, 存貨有限, 要等返香港先買.

    ReplyDelete
  2. 我都有很多從HK帶過來的海帶 , 除了綠豆沙, 諗唔到原來可以煲排骨湯。 我都要試試。 thanks.
    [版主回覆04/14/2011 17:45:00]仲可以用來整冷盆架, 洗乾淨, 用滾水略勺, 切絲, 加調味料撈勻, 雪凍食好味架.  我同事以前整過俾我食, 個做法佢教我既但我未整過.

    ReplyDelete
  3. 魚肚好味, 索晒d 汁, 正到呢!!!
    [版主回覆04/14/2011 17:46:00]索晒啲汁就係魚肚既吸引處!

    ReplyDelete
  4. 細佬真係好可愛呀 
    [版主回覆04/14/2011 17:46:00]佢好冧人添.

    ReplyDelete
  5. 細佬仔超可愛呀!!!
    [版主回覆04/14/2011 17:47:00]成日整古做怪又夠嗲囉!

    ReplyDelete
  6. 博師奶Mrs.blog13 April 2011 at 15:51

    個湯好正呀!最啱我這個愛喝湯之人haha!!!
    也希望細佬仔早日康復!
    [版主回覆04/14/2011 17:47:00]呢個湯好鮮味好正架!
    多謝你, 細佬好得七七八八啦.

    ReplyDelete
  7. Pandos - 喺Krakow14 April 2011 at 04:22

     隨口叫都炆魚肚...  真識食!
    [版主回覆04/14/2011 17:49:00]嗰日晏晝己經食咗豬肉同魚嘛, 囝囝哋病又唔可以食雞, 唔知仲可以煮咩肉, 咪炆魚肚囉.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...