Wednesday 10 February 2010

團年飯 (新加坡篇)

今日下晝返香港啦, 好開心呀!

因為Daddy家人在新加坡, 而我家人在香港, 所以要take turn陪兩邊過年, 一年在新加坡過, 一年返香港過.

如果留在新加坡過年, 作為唯一媳婦 (Daddy 只有兩個姐姐, 沒兄弟), 加上奶奶身體不好, 近幾年團年飯都是我負責.  但今年要返香港, 所以沒煮, 提前上星期六出街食.

今年還邀請我們參與host family program所關懷的留學生一齊團年, 給她一點家的温暖. 



這餐廳叫秀才 (The Scholars), 在國立大學內, 環境不錯, 地方闊絡, 招呼又週到, 而且只開放給會員, 所以不會嘈雜.

新年一定要撈魚生, 點了三文魚魚生.


大家一齊撈起, 熱鬧又好玩.  一邊撈, 一邊說吉祥話, 新年進步, 步步高陞, 心想事成, .....



從在都對撈魚生沒好感, 永遠只吃到很甜很油, 完全沒有魚的味道.  可是這盆魚生讓我對撈魚生完全改觀, 這是我吃過最好吃的撈魚生, 不像以往吃的只有甜和油味而沒魚味, 今次的只微甜, 一點都不覺油, 三文魚片不像平常的超薄, 還真的吃到三文魚味呢.

另外還點了蠔豉發菜豬脷豬手湯, 一大窩才S$24, 裏面有超多料, 見到就有蠔豉, 發菜, 豬脷, 豬手, 雞腳, 瑤柱, 花生, 湯甜得不得了, 細佬整碗飲晒.  現在仍懷念那味道, 很想再去喝多一次.  可惜沒影相, 因相機沒電了.


另外還點了燒味拼盆, 金銀蛋莧菜, 和其他點心.  全部都不錯.  這頓團年飯大家都吃得很滿足. 


奶奶見到孫仔, 笑到見牙唔見眼.


相信今晚回到香港, 公公婆婆見到兩個孫仔都會一樣笑到見牙唔見眼. 





3 comments:

  1. 我仲以為撈魚生係咸架....
    [版主回覆02/10/2010 15:03:00]係少少酸但多甜架, 有時甜到好似食糖咁架, 但呢度d食野普遍都係偏甜少少.  有機會過來玩吓呀.

    ReplyDelete
  2. 我唔係咁鐘意食甜架,我鐘意咸多d, hehe
    我以前去過一次星加坡, 個時去星馬, 星加坡d野都唔平啊!

    ReplyDelete
  3. I love Yusheng, take it as salad.  Is this inside Guild House??
    [版主回覆02/12/2010 21:52:00]Yes, it's inside Guild House. 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...