Monday 22 February 2010

新年快樂!

祝大家虎年快樂!  主恩滿溢!




抱歉這麼遲才送上新年祝福.

剛從香港回來, 原以為在香港也可以出blog, 回應留言, 結果, 我daddy啲乖孫夾手夾腳整壞佢部電腦, 於是上唔到網嘞.

有圖為証架, 班細路圍住部電腦不停咁左禁右禁, 跟住部機就自動shutdown, 之後就boot唔起啦.



返到新加坡真係舒服晒, 香港實在太凍啦, 我毎日都會不停咁諗起呢句:

"冷得我滕滕震呀!"

十度以下其實以前响外國讀書時都遇得多, 但分別在於外國有暖氣, 開水喉有暖水, 但香港冇!!!!  開水喉洗手好似用冰水洗咁, 洗完隻手都冇晒知覺. 

雖然有冬天可以換季, 多啲靚衫, 但我都係寧願熱好過.





2 comments:

  1. 我都係寧願大汗淋漓都好過寒冷!
    我覺得最凍果幾日反而終求其著衫,只係將最抵冷既衫著上。夏天反而仲可以靚!
    祝你既電腦早日康復
    [版主回覆02/23/2010 15:42:00]部電腦係我爸爸架, 佢己經買咗部新電腦啦.  我daddy成日上網架, 冇電腦會好慘.

    ReplyDelete
  2. WELCOME HOME!!!
    I heard from other HK blog friends that even THEY can't take such cold weather, let alone you have been here in the tropics for so long already!
    [版主回覆02/23/2010 15:43:00]I really appreciate the tropical weather here now. 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...