Tuesday 1 December 2009

旅行去了

你哋睇呢篇blog 時, 我已經上咗飛機lu. 呢次我哋去泰國布吉島.

我以前honeymoon 時都係去布吉島, 住Amari Coral Beach Resorts. 嗰度真係唔錯, 不過出入都要坐的士, 同細路去就唔太方便.

今次睇 tripadvisor 介紹揀咗 Holiday Inn, 睇中嗰度既 family suite kids suite.


kids suite


family suite


kids suite


kids suite

酒店網上介紹房裏面有TV and video, electronic games, toy box and Playstation, 細路住一定好開心.

可惜.....

打電話去訂時, operator 話已經俾人訂晒啦. 可能好popular, 唔知幾耐以前訂至有呢? 我下次一定要訂到!  .... 如果...以後再去既話.

個operator 就offer 我兩間相連superior room, 俾我特價喎, 都好過冇啦.

陽光與海灘, 我來也!

返嚟再報吿.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...