Friday 11 December 2009

布吉遊(三) - 早餐篇

第二朝起身就落 Seabreeze Restaurant 食早餐, 毎間房包兩個早餐, 不過其實酒店裏面毎間餐廳都係 Kids eat free, 我哋得三個大人, 蝕咗俾佢添.

Seabreeze Restaurant 係 main wing 既 adult pool 旁, 一邊食一邊睇人游水,  幾寫意.

個buffet line 好誇張, 横誇成間餐廳再轉彎! 最近鏡頭係cereal station, 右邊係各式各樣既面包, 跟住係酥皮類如牛角包,  Danish pastry, 之後係cold cut (salami, cheese, ham, etc.), 跟住到熱盆, 有西式, 中式, 泰式.  到最精彩既daily roast! 轉彎後有fruit station 同 salad station.  總之嘢食多到好似食buffet dinner, 毎日都難以抉擇.



第一餐早餐掛住食無影相, 嗰朝係roast chicken.

呢碟係第二餐早餐我食既其中一碟, 有燒羊架, 迷你牛肉漢堡, 燒青紅黃椒, 炒雜菜, 炒蛋同芝士腸.  全部都好好味, 食到停唔到口. 唯一不滿係點解俾把刀咁鈍既刀, 要好出力先切到塊羊扒.


呢碟係第三餐早餐我食既其中一碟, 有燒牛柳, 燒青紅黃椒, 焗蕃茄, 炒蛋同egg benedit. 牛柳燒得啱啱好, 好濃牛肉味亦好淋, 用嗰把咁鈍既刀都不費力就切到. 牛柳上面係黑椒汁, 正! 

Egg benedit 都好好味, 但上面個Hollandaise sauce 再多少少就更完美. 大家係咪好奇怪點解我攞兩種蛋呢? 其實我只係要扲Egg benedit, 但去到無晒, 咪攞炒蛋, 點知當我要番位時, 盆Egg benedit 就出現, 咪攞埋佢.

放假嘛, 膽固醇以後至算嘞!


毎日都有好多新鮮生果, 哈密瓜又甜又脆, 芒果同菠蘿都勁甜.


呢碟係cinnamon roll 和好味既pastry (唔知正確叫乜). 仲有各式果汁, 呢杯蕃石榴汁.


酒店好family-oriented, 小朋友都唔怕冇嘢食. 呢度有食完既coco crunch, hard-boiled egg, chicken nuggets, and custard fruit pastry.


我哋仲食咗好多嘢, 但無全部影相. 日日都食到捧住個肚走.

早餐時間6.30-10.30 am, 抵讚係就算到十點, 廚房都仲煮緊, 仲會添嘢食, 瞓晏咗都唔驚.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...