Tuesday 19 August 2014

Fusion 西餐: 羊肩扒, 三文魚扒

冰箱有兩包急凍羊肩扒, 很想把它們消滅掉.

星期六問三仔爺要不要吃羊扒, Daddy即刻說不要, 因為他不喜歡吃羊. 囝囝們就拼命yes yes yes, 但最後還是遷就Daddy沒煮.

囝囝們說星期日一定要食羊扒, 好啦好啦, 煮羊扒. Daddy堅決說不吃羊扒, 那不如煮中餐, 煎羊扒, 加其他菜式.  但囝囝們說一定要西餐, 三仔爺好麻煩呀!

星期日晩餐就只好煮兩款, 煎了三文魚扒給Daddy, 配鮮菇炒意粉. 三文魚用蒜鹽, 黑椒和香草(乾的mixed herbs)醃, 煎到皮脆肉嫩, Daddy讚不絶口, 囝囝們見到都要爭着吃.

本來配沙律食就最好, 但三仔爺都不喜歡吃沙律的.  雪櫃裏那包白菜仔又好像要壞了, 炒來吃算了.  所以這餐就有點fusion式的西餐.  羊肩扒用蒜鹽, 迷迭香, 黑椒和少少橄欖油醃,煎熟即成.  這隻羊肩扒煮到全熟也不會硬, 好好味的.

今次沒有LC grill pan來煎, 因為三文魚要用平底鑊煎, 懶得洗兩隻鑊.

因為囝囝們都搶着吃三文魚, 煎了的羊扒都沒人要吃, 激死我!  都是Daddy 的錯!

三文魚是星期六在超市買的, 原條買較便宜, S$17.5/kg, 一條大概2公斤.  以前在英國買過原條三文魚, 自己回家花好久慢慢起肉切件. 我這次買時也以為要花時間慢慢處理, , 想不到超市內劏魚的居然幫我全部處理好, 還分好一塊塊獨立包裝, 我回家直接入冰箱就可以, 太方便了. 

18 comments:

  1. 三文魚扒煎得好靚, 我唔識煎, 所以無買過, 皮脆肉嫩要煎幾耐架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我無計過時, 熱油後皮向下先煎, 唔好郁塊魚直至見到側邊魚肉有一半轉咗色, 魚皮變脆才翻轉, 再煎多一陣見側邊魚肉全轉色就拎起, 裏面啲肉唔係十成熟, 九成熟左右就夠, 因為上碟後仍有餘温繼續煮熟魚肉.

      Delete
  2. 有得幫你劏魚超方便,我都想有!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 亞洲地方買魚就有呢個好處.

      Delete
  3. Replies
    1. 其實我都唔知, 可能因為有骨卦.

      Delete
  4. 晚餐我鍾意食粉麵飯,午餐喜歡配沙律。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我就無乜所謂, 不過我覺得夜晚食沙律會好啲, 無咁肥嘛.

      Delete
  5. 我反而鍾意食羊扒喎!~三文魚我一般~!

    ReplyDelete
  6. 我好耐至買一次羊扒,因為好貴。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新鮮羊扒呢度都好貴, 我買急凍貨仲要減價先入貨.

      Delete
  7. It's all YOUR fault.... cooked so well and they just couldn't RESIST <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...