Friday 29 August 2014

星期一晚餐精選: 4 Aug 2014 韓式海鮮煎餅, 泰式燒豬頸肉

囝囝考完試了! 我又可以自由了!

昨天就立刻約按摩了, 今日放工就去relax一下. 

雖然囝囝每次考試都要我督住才會温書, 但其實他心裏還是很着緊的. 這兩天他都咳, 昨天更咳得厲害.  昨晚就帶他去看醫生, 發現有微燒, 他居然說: "就算發燒明天都要去學校, 明天是中文CA2,很重要的, 不能缺度."

八月三日和詩班朋友吃午餐, 去吃韓國炸雞.  那間店前陣子在星星效應下很滿座的, 但大概星星效應漸退, 我們去吃時其他店都滿座, 唯有它不用等位, 所以我們才選它.

結果炸雞真的沒什麽特別, 其他韓國料理如煎餅, 泡菜湯等都不大理想, 怪不得那麽少人光顧.

看着朋友那片韓國海鮮煎餅又油又軟趴趴的, 忍不住說我自己做的會更好吃, 於是第二日鋼琴老師的老公也來我家吃晚餐, 要試試我的海鮮煎餅.

安哥泰式燒豬項肉, 因為太好味了.  囝囝現在常常嚷着要再吃.


韓式海鮮煎餅, 加了蝦和魷魚. 照Maanghi 的做法, 真的零難度, 只是煎時要考耐性和火候控制罷了.


兩款沾醬, 芫茜, 檸檬葉, 青辣椒, 魚露, 青檸汁和糖調成的用來配豬頸肉吃, 另外那碟是豉油加醋, 用來配煎餅的.


18 comments:

  1. Replies
    1. 雖然佢成日都唔會自動自覺去温書, 但相信佢都感覺到讀書壓力.

      Delete
  2. 真係好啦,你和囝囝都可以輕鬆下!
    海鮮煎餅和豬頸肉真係靚過出面餐廳那些呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 輕鬆晒. 煎餅要慢火慢慢煎, 外面餐廳未必有時間咁做囉.

      Delete
  3. 嘩~你囝囝好乖呀!~你真係教得佢好好~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗佢開始識驚, 佢自己都想考得好.

      Delete
  4. 我朋友個仔啱啱高中畢業,四年冇缺課,攞咗perfect attendance奬,我就話我朋友功不可抹嘞。你囝囝叻叻呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩, 你朋友囝囝好勁呀! 上個月囝囝先感冒發燒, 無奈要缺課兩日.

      Delete
  5. Luyi, 個韓式煎餅我都好鍾意食架... 以前有D韓國朋友, 佢地成日話呢個係佢地最基本同簡單料理, 完全無份量地落粉, kimchi 或其他用料... 慢火煎... 用D唔知咩汁點下... 好好好好食呀!!! 於是我自己返屋企跟佢地隨便整下啦... 點知... 失敗!! T_T
    應該係我D粉同水同食材比例唔啱... 佢地又話好易... 一D都唔易!!!
    有時間下次可唔可以分享食譜?
    謝謝!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係照Maangchi的做法, 基本份量1/2杯麵粉, 2/3杯水, 1/2茶匙鹽, 其他材料好隨意, 多啲少啲都無問題. 你去呢度睇下, 有埋video. http://www.maangchi.com/recipe/ya-chae-jeon
      不過, 經驗話我知粉同水比例都係要自己再酌量加減, 因為粉唔同, 天氣濕度唔同, 加啲料唔同(e.g. 海鮮會出水), 水量就要加或減, 試多幾次就大概知. 我第一, 二次整太水, 又唔識控制火候, 煎到爛晒. 後來慢慢掌握到知道粉漿點為之啱, 同埋要慢火煎, 煎到見到面層啲粉都凝固咁濟先反轉, 咁就會煎得靚架啦. 你試下啦, 當做實驗咁啦.

      Delete
  6. 囝囝好乖呀.
    有時在家煮更美味, 食得又開心.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢都開始知驚啦, 都想自己考得好.

      Delete
  7. 現在讀書壓力真係大....
    呢個韓餐我好like :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 相對我覺得我哋以前幸福好多, 雖然物質無咁豐富, 但讀書無咁大壓力, 可以玩多啲.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...