Monday 11 August 2014

國慶日食high tea

星期六是新加坡國慶日, 囝囝們都不用去興趣班補習班等.  難得有一日全日空閒的, 所以book了位去食high tea.

剛出來工作時, 有段時期朋友們很喜歡去high tea, 每個月總會去一兩次.  後來大家結了婚, 有了小孩後就很少去了.  星期五突然想起好久沒吃high tea 了, 於是立刻打電話去Merchant Court Hotel 的 Ellenborough Market Cafe book位之後才告訴Daddy, 來個先斬後奏.

為了可以放心食大餐, 我星期六朝早一早起身去跑步, 今次只有我一個人跑, Daddy前一晚夜返, 睡不醒.

午餐吃簡單的湯河, 留肚食下午茶. 

囝囝們一入到餐廳, 第一眼望到有日本冷麵和哥哥至愛的三文魚刺身就超興奮, 兩兄弟即刻衝去拿食物. 三文魚非常肥美新鮮.


還有大蝦和青口, 大蝦好甜又彈牙, 青口就不食也罷.
叻沙

哥哥拿了很多炸雞翼和炸蝦, 他說好好味. 他逼我食了一隻炸蝦, 蝦很小, 外面包了厚厚的一層粉, 還要是油浸似的, 超難食.  囝囝太少有機會吃炸物, 只要是炸的都是好吃.
 細佬喜歡吃冷麵, otah 和沙爹.

細佬很奇怪的, 對肉類興趣不很大,炸雞翼也只吃了一隻, 但對麵食卻情有獨鐘.  一直嚷着要拿馬來炒麵(mee goreng), 就算我說是辣的, 他也堅持要試. 試了一小碟, 他說"a little spicy", 邊吃邊灌水, 但吃完還要再去多拿一碟.
熱盆還有炒蘿蔔糕, 咖喱雞, 咖喱羊等, 但下午茶時間真的不想吃這些, 所以沒試.

還是吃這種小點心較像下午茶. 順時針煎包和蝦餃,  roti John (印度式雞蛋夾麵包), Murtabak (印度有饀煎餅), 日式八爪魚, rojak (新馬式蔬果沙律).
熱辣辣的萄撻, 皮極脆極鬆化,egg custard 饀又香又滑, 食到欲罷不能, 一口氣鯨吞了三個.  拿菠蘿包時我有點猶疑, 怕裏面有叉燒饀, 我是非常討厭叉燒菠蘿包的.  但那廚師說沒饀的(可能我聽錯), 就放心拿一個來試.
是廚師說錯還是我聽錯,這菠蘿包是有饀的, 是鳯梨撻的那種饀.  為什麽這邊的食店就是不可以接受菠蘿包是沒有菠蘿的事實呢, 就是硬要把菠蘿加入.  這邊有一間茶餐廳賣的菠蘿包中間是夾了一片菠蘿的, 現在酒店版高級一點, 給你菠蘿饀.

甜品有蛋糕, 芝麻糊, 椰汁綠豆沙, 生果, 刨冰, 雪糕等.  我已經很飽了, 只試了一個泡芺, 裏面是榴槤饀的, 還不錯.

去之前告訴囝囝們一定要吃飽, 因為我晚上不煮晚餐的.  他們都很聽話, 吃到飽飽, 到睡覺時間都不餓. 

這high tea buffet成人S$30++, 小童S$15++, 是公眾假期價錢, 平時星期六, 日會便宜一點.

24 comments:

  1. 食物種類都幾多.
    名副其實菠蘿包.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 選擇都算多. 真係唔可以怪佢哋偷工減料, 包裏面都有菠蘿.

      Delete
  2. 好多嘢食喎,我以為high tea淨係啲三文治蛋糕包點添。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢邊酒店high tea有幾種, 有啲係英式一set 三文治蛋糕等, 亦有好似呢個咁乜都有啲.

      Delete
  3. 日式八爪魚我最想食.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我其實對佢麻麻咋, 一件起兩件止.

      Delete
  4. 原來是食中式,好過食凍冰冰的三文治英式 afternoon tea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢間專做peranakan 食物, 但都有三文治同scone之類, 只係我無食到咋.

      Delete
  5. 我星期日都去咗high tea~不過間嘢一d都唔好食~位置吊腳~只係貪佢少d大陸人.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家响香港要避蝗真係幾難.

      Delete
  6. Replies
    1. 呢個high tea以前好出名架, 依家少咗人去食咋.

      Delete
  7. 好多東西吃,吃飽晚上可不用煮飯,小童會平些嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 四歲以上S$15++, 大人價的一半.

      Delete
  8. 佢地出名嘅 durian penyet 哩?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有食呀, 但影相一pat咁, 所以無放出嚟. 嗰日仲有一樣用好似jackfruit 的生果(start with C, forgot the name) 整的penyet, 不過唔好食, 甜得濟.

      Delete
  9. 個tea好似lunch buffet
    呢個真係名乎其實嘅菠蘿包, 哈哈 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢邊啲high tea同lunch buffet唔差好遠

      Delete
  10. 好多嘢食呀!哥哥同弟弟口味真係好唔同,好搞笑,我現在看大豆和小豆都係好唔同呢!
    係囉,真係菠蘿包,我反而未食過呢,跟你一樣,最喜歡無餡菠蘿包,無咁heavy之餘還可享受面頭那層香脆菠蘿。。。諗起都想食呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔明點解兩兄弟口味可以差咁遠.
      食菠蘿包就係為咗上面嗰層脆皮之嘛, 駛乜有饀喎.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...