Friday 8 August 2014

蟲草花北菇滑雞煲仔飯

明日是新加坡國慶, 今日的小朋友全部都穿上紅色上衣, 白色褲上學去.

囝囝們的學校今天都有國慶慶祝, 不用上課, 十點半就下課了, 真爽!  可惜我還是要正常上下班.

哥哥昨晚對我說: "媽咪, 你明天拿半天假好嗎?"
"為什麽?"
哥哥: "那你可以回來開電腦給我用."
=.=  還以為他那麽想我回家陪他.

家裏的電腦都用密碼鎖了, 囝囝們不能自己開電腦用的.

最近細佬喜歡煲仔飯,哥哥卻不愛. 這次就細佬, 煮了蟲草花冬菇滑雞煲仔飯.  用LC煲煮的, 快靚正!

那天是星期日, 姐姐放假.  Daddy 出門去辦點事, 哥哥跟着去, 細佬很乖留下來, 說要在廚房幫忙.  我叫他幫我洗菜, 醃雞件時他就幫我拿調味.

我問他: "Shall we add in lapcheong?" (要不要加臘腸?)
細佬: "hmm..no."
我: "Why not? I thought you like lapcheong?" (為什麽不要? 你不是喜歡吃臘腸嗎?"
細佬: "Yes, I like lapcheong but I'm not in the mood for lapcheong today." (我喜歡吃臘腸, 但今天沒心情吃.)

(暈低)


20 comments:

  1. I am in the MOOD for some chilli, thanks... LOL

    ReplyDelete
  2. 哈哈,孩子也講心情.

    ReplyDelete
  3. 今天沒心情吃xx>>>我呢邊啲小孩好細個已經會咁架

    ReplyDelete
  4. 我個仔好似冇咁講過添。

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. 三仔爺都唔同口味, 好鬼煩架.

      Delete
  6. 食野都要講心情架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家啲小朋友乜都講心情, 唔知喺邊學番嚟.

      Delete
  7. 沒心情吃?!?!
    哈哈~我笑咗出黎..............

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家啲小朋友乜都講心情, 唔知喺邊學番嚟.

      Delete
  8. Replies
    1. 依家啲小朋友乜都講心情, 唔知喺邊學番嚟.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...