Friday 23 December 2011

冬至

每年都差點忘的冬至,今年也一樣。前一日放工才記得,臨急臨忙去超市買兩隻雞。這邊沒有禽流感,所以雞的價錢和平日一樣,但都是冰鮮,因這邊完全沒鮮雞賣的。

新加坡人對冬至不像香港那麽重視,很多年輕的都不知道那天是冬至,最多也是食湯丸,不會大費周章去煮大餐。

其實我不知道為什麽冬至要做節,但我仍然會照傳統去做,讓囝囝們對節慶多點認識, 順便藉機會一家人聚在一起吃頓好的。

雖然要上班,但只要事前計劃好,也是能夠有豐富的一餐。

前一晚七點多回到家,立刻浸冬菇,花膠和魚翅骨, 叫姐姐幫手清潔好兩隻雞。食完晚餐後就先炆冬菇, 發花膠, 臨睡前把所有材料放入雪櫃。

昨天返工前就拿響螺出來浸, 其餘的就由姐姐負責了。姐姐也只需要煲湯,蒸魚,蒸雞,烚菜,翻熱炆冬菇就可以了,和平常晚餐的功夫一樣。

到我七點多放工回家,姐姐已經煮好了冬至晚餐, 四餸一湯,再加碟湯渣就湊夠六碟。 我對數字是無所謂, 但我媽咪堅持一定要有六碟。

花膠響螺魚翅骨煲雞湯,沙薑雞,冬菇炆花膠扒莧菜,蒸魚扒,為了清掉快過期的魚餅而煮的四季豆炒魚餅絲。





沙薑雞,好好味。



有豐富膠質又補又美味的花膠響螺魚翅骨煲雞湯,不過花膠和響螺都被撈出來煮另一道菜,所以剩雞胸。



花膠和響螺撈出來切塊,加入前一晚炆好的冬菇裏再煮十分鐘,勾芡,淋在煮好的莧菜面就成了超正的冬菇炆花膠扒莧菜了。



單單食雞和炆冬菇花膠已經很飽了,那碟蒸魚扒原封不動放入雪櫃。

飯後當然少不了湯丸,我只買現成的來煮就算了,反正大家都飽了吃不下幾粒。




6 comments:

  1. 黃師奶廚藝小百科23 December 2011 at 21:30

    其實好多地方都係得冰鮮雞~只係中國呢邊~好多時都堅持食新鮮雞~
    [版主回覆12/27/2011 16:44:35]不過新鮮雞又真係好味好多, 有得揀我都要食新鮮既.

    ReplyDelete
  2. 為食加菲netnet24 December 2011 at 22:57

    聖誕快樂!
    好豐富的一餐...食咩雞都好..最重要是一家人食得開開心心.
    [版主回覆12/27/2011 16:43:51]一家人食得開心, 食咩都一樣.

    ReplyDelete
  3. May the love of God always shine in your life, as you become a light for others. Have a pleasant day. Merry Christmas.
    [版主回覆12/27/2011 16:43:10](Belated) Merry Christmas to you too!

    ReplyDelete
  4. Delicious dinner!
    [版主回覆12/27/2011 16:42:45]Need to go on diet after all the heavy food recently.

    ReplyDelete
  5. 好豐富呀!!!!!!!!! Nice~~~~~新加坡人對冬至無乜認識同注重咁....對我黎講係好彩呢....就係因為咁我先可以返香港娘家做冬呢...
    [版主回覆01/09/2012 20:04:19]你就好啦,返娘家做冬!

    ReplyDelete
  6. 我都係呀...幾乎唔記得冬至呀!咁多年都係我老公提我,唔係真係都忘記喇!你知啦,呢邊...邊有冬至㗎...哈哈哈!
    [版主回覆01/09/2012 20:03:50]我老公連冬至係幾時都唔知,如果我唔記得成家就冇人會記得啦。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...