Wednesday 21 December 2011

換膚


隨着年齡增長, 開始發覺臉上皮膚少了彈性, 乾燥, 毛孔變粗, 要勤力點護膚.

一向都是Estee Lauder的忠實粉絲, 每次飛時都會在新加坡機場入貨.

前陣子由瑞士公幹回來, 到新加坡時才朝早六點幾, 免稅店剛開門, 人客稀少.

拿了幾樣Estee Lauder護膚品到收銀處付款時, 隨口和收銀員嘀咕: "可惜我買了這個package set, 就算總錢夠, 但不算set就湊不夠數拿到那set free gift."

當時買滿某個總數, 但package不計在內, 就可以有一個gift set.  偏偏我要的那款日霜和晚霜就只有set, 沒散賣, 就湊不夠數了.

收銀員聽我說完後, 沒出聲答我, 但就彎下身從背後一個箱裏挖呀挖, 再把一個化粧袋和我買的護膚品一同塞入膠袋遞給我, 我當然亦識趣地一聲不吭的離開.

後來拿出來看, 原來那個銀色cosmetic pouch 裏面是 Lancome gift set, 有Genefique youth activating concentrate, Genefique eye, eye-makeup remover, 和新出的Visionnaire Advanced skin corrector 和 Visonnaire pre-correcting emulsion.

哈, 所以有時候不怕不好意思開聲問, 可能會有意外收穫啊!

從來未用過Lancome產品, 但反正有試用裝, 姑且一試. 

Genefique用過後覺得沒什麽用, 但Visionnaire就絶對值得推介.  所以我在blog從沒分享過美容心得, 但為了它, 我獻出第一次.

關於Visionnaire 的詳細資料, 網上已有很多說明, 我不在這裏重複了.  最主要標榜的效用是徹底修復肌膚, 有效擊退細紋、收細毛孔、修復瑕疵、均勻膚色.

Visionnaire Advanced skin corrector是精華素, 是搽於爽膚水(toner)後, moisturizer前.  Visonnaire pre-correcting emulsion 是moisturizer,  和Visionnaire Advanced skin corrector配搭用會有更佳效果.





第一次搽後, 立刻覺得皮膚變滑, 第二朝起身時皮膚仍然水潤.

那7ml的試用裝夠我用超過兩個星期, 早晚各搽一次. 

用了不到一個星期, 己經覺得皮膚情況有顯著改善, 膚色均勻了, 毛孔細緻了, 以前暗瘡留下的細印亦淡化了, 更有彈性和光澤, 總之感覺素顏都可以見人. 

現在試用裝差不多用完了, 但外面Lancome的counter 又沒有package, 單買又不化算.

剛好同事的親戚要飛來玩, 托他從機楊幫我買, 可惜機場還未有售 Visonnaire pre-correcting emulsion, 只買到一樽50ml 的 Visionnaire Advanced skin corrector.

太開心了, 這樣就慳了S$50.  50ml的一樽外面賣S$180, 機場價S$130!  所以我從來不在外面百貨公司counter買, 因為真的貴很多.

雖然價錢不便宜, 但女人面子要緊, 這一瓶我覺得是很值得的投資.

6 comments:

  1. 我都愛在 duty free 入貨,年終慳唔少。可惜英國人不流行送 free gift,
    [版主回覆12/21/2011 09:45:14]呢邊duty free 都唔係次次有free gift 架, 就算有, 要求會高過外面, e.g. 外面買夠200就有禮包送, duty free 就可能要成400 先有, 但我一次過入夠幾個月貨, 通常都hit到個target既.
    [samwei回覆12/21/2011 09:40:10]除非是指定 promotion 內啦。

    ReplyDelete
  2. 值得值得 , must try it as I am worse than u x10000 =(
    [版主回覆12/21/2011 16:14:15]值得一試, 你同我都差唔多啫.

    ReplyDelete
  3. 黃師奶廚藝小百科21 December 2011 at 16:04

    女人黎講~只要靚~幾貴都值得呢~!
    [版主回覆12/21/2011 16:15:36]學Loreal個廣告話齋: 因為我值得! 哈哈哈.

    ReplyDelete
  4. 我都從來未用過Lancome產品, 見你咁推薦,等我下次出國喺Duty Free 笈下先得!只要见效,值得既!
    [版主回覆12/22/2011 10:34:01]依家日日照鏡見到皮膚滑咗, 真係好開心, 咩都值.

    ReplyDelete
  5. 屎啦...其實我都唔係少女勒...不過對於護膚呢家野,我真係好懶惰...又無咩研究...睇黎我都要勤力D惡補下先得勒~~~
    [版主回覆12/22/2011 10:33:25]你啲皮膚好好, 而且仲後生, 只要保濕同防曬就ok, 過幾年後就開始要努力啲啦.

    ReplyDelete
  6. 冬至快樂

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...