Thursday 22 December 2011

柱候牛腩


連續上了兩篇敗家post, 為免大家以為我只會敗家, 是時候出煮食post來展示我賢淑一面. 

牛腩, 我獨愛柱候和清湯, 所以可能會悶到你們.

今次又是柱候牛腩, 加了蘿蔔和枝竹.  最近都愛往外跑, 很少放心思在煮食上, 所以連蔥花都懶得切, 求其之作, 請見諒.



今次的牛腩是在Clementi Central 的街市買的, 那牛肉檔是華人開的, 賣的是新鮮牛肉, 全部都好靚.  這坑腩肥肉不多, 但炆完肉質爽滑, 超正! 

而且才賣S$16/kg, 比超市賣的平一大截呢, 超市通常賣S$2x/kg. 

老闆亦很老實, 我另外買了兩條牛小腱 (S$14/kg), 老闆拿起放在砧板上, 我連忙說不用切, 原來他只是想把肥膏切去.  老實之處在於, 他是切去肥膏後才磅呢!



食譜請按參考舊post.

11 comments:

  1. 為食加菲netnet22 December 2011 at 10:03

    早晨Luyi, 冬節及聖誕快樂!
    我都係最近都往外跑..哈哈...
    [版主回覆12/22/2011 10:34:47]早晨加菲! 大家咁話. 快啲post下你啲美食.

    ReplyDelete
  2. YUMMMMMilious!
    [版主回覆12/22/2011 15:56:49]响呢邊買過最靚既一塊牛腩呀!

    ReplyDelete
  3. 好瘦呀, 我最鐘意呢!
    [版主回覆12/22/2011 15:58:11]雖然好瘦, 但食落一啲都唔嚡喎, 好正! 嚟咗呢邊第一次買到咁靚既牛腩.

    ReplyDelete
  4. 博師奶Mrs.blog22 December 2011 at 15:41

    Wow~~~好得呀!正到爬幾碗飯都得啊!超賢淑呀!祝聖誕節快樂!開心滿滿!幸福滿滿!
    [版主回覆12/22/2011 15:59:43]哈哈, 多謝呀! 博師奶, 我都祝你聖誕快樂, 主恩滿滿!
    今日冬至, 都祝你冬至快樂.

    ReplyDelete
  5. 你那邊的牛腩好靚,肥瘦適中。
    [版主回覆12/27/2011 16:45:21]呢舊牛腩真係好靚, 個老闆好好人俾我揀.

    ReplyDelete
  6. Look delicious! Merry X'mas!
    [版主回覆12/27/2011 16:45:40]Thanks. Happy New year!

    ReplyDelete
  7. Pandora 香傭講法文23 December 2011 at 00:19

    好賢淑ar^^
    [版主回覆12/27/2011 16:45:56]面紅添! :p

    ReplyDelete
  8. 噢!地利 Oh!tria23 December 2011 at 07:20

    切去肥膏先磅咁老實. 多d幫襯佢喇.
    [版主回覆12/27/2011 16:46:36]肯定以後都會時常幫襯, 啲肉新鮮又靚又俾我揀.

    ReplyDelete
  9. 聖誕節快樂
    [版主回覆12/27/2011 16:46:56]大家咁話. :-)

    ReplyDelete
  10. 你就好啦,可以去附近既街市買到靚牛腩。 我地要食牛,就要出城到竹腳街市或牛車水先至有得賣!
    聖誕節快樂!
    [版主回覆12/27/2011 16:48:29]我幾年前都聽朋友講話呢個街市有牛腩賣, 但後尾個街市upgrade, 我以為嗰檔可能搬咗, 好彩俾我發現仲喺度, 家陣要食牛方便好多.

    ReplyDelete
  11. 黃師奶廚藝小百科23 December 2011 at 21:30

    枝竹最好味~吸哂d 汁好正~
    [版主回覆01/09/2012 20:05:01]所以每次都係枝竹最搶手架。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...