Tuesday 12 March 2013

印尼炸蔬菜餅 (附做法)

姐姐偶而想吃素,又不想炒菜烚菜那麽單調就會煮這種炸蔬菜餅,很香口。雖然裹面只是菜,但因為是炸物,囝囝們也喜歡。

材料是很隨意的,家裏有什麽菜就放什麽,薯仔(刨絲),椰菜,蘿蔔,等等都可以,唯一就是不要用易出水的菜如黃芽白。

如果不想全素的,也可以放海鮮或肉一起做的。



做法很簡單,但姐姐沒有固定的份量的,所以你們自己看着辦吧。

1。在香料磨裏放入蒜頭,一小塊黃薑,鹽,白胡椒粒和芫茜籽,把全部混合舂碎。 姐姐說黃薑對除體臭有幫助, 我沒這種問題所以不知道是否有效, 但你們若有需要, 也不妨在食物裏加些少黃薑.


2。香料和調味料舂碎後,倒在大碗內,加入適量清水。


3。混入麵粉和少許粘米粉(我見姐姐加了大概兩湯匙粘米粉), 這時可試味,不夠鹹可多加點鹽。

4。攪勻至沒有粉粒, 加入蔬菜攪勻。這次用了白菜仔,紅蘿蔔和秀珍菇。


攪勻後就是這樣, 粉漿只足夠包着蔬菜, 炸好後不會有吃炸粉漿的感覺.


5。用湯匙舀入熱油內炸。


6。中火至小火慢慢炸至金黃色即可。


16 comments:

  1. MOONmoon 如月12 March 2013 at 17:51

    呢個又易又香口,等我又試下先
    [版主回覆03/12/2013 18:00:54]仲可以呃到小朋友食菜呀.

    ReplyDelete
  2. 好介紹
    [版主回覆03/14/2013 10:16:39]簡單又好味, 試下啦, 啱晒你食齋既囝囝呀.

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria13 March 2013 at 01:13

    姐姐係印尼人?
    [版主回覆03/14/2013 10:13:22]係, 印尼人.

    ReplyDelete
  4. 我都想試下
    [版主回覆03/14/2013 10:13:11]試下啦, 仲可以變好多花樣架.

    ReplyDelete
  5. simple and good
    [版主回覆03/14/2013 10:11:20]試下整嚟食啦.

    ReplyDelete
  6. 好吸引, 咁又可以氹人食多D菜菜, good!!!
    [版主回覆03/14/2013 10:11:08]呢個好方法架嚟呃小朋友食菜呀.

    ReplyDelete
  7. wow..
    i also want to try...
    [版主回覆03/14/2013 10:10:31]試下啦, 或者可以令囝囝哋食啲菜.

    ReplyDelete
  8. 我想這應該是印尼食物,我家印佣久不久就整呢個菜餅。 都唔錯架,我地都鍾意食。
    [版主回覆03/14/2013 10:10:11]佢哋好鐘意咁煮, 乜都可以加落去嚟炸.

    ReplyDelete
  9. 妳那兒有很多星馬美食,可謂大飽口福呀!
    [版主回覆03/14/2013 10:09:48]如果唔係請咗呢個印尼姐姐, 我都唔會接觸到呢類食物.

    ReplyDelete
  10. 好有水準呀。正!
    [版主回覆03/14/2013 10:09:20]炸嘢係我姐姐強項呀.

    ReplyDelete
  11. 黃師奶廚藝小百科13 March 2013 at 17:09

    未食過~不過香口嘢實好味~!
    [版主回覆03/14/2013 10:09:11]炸嘢都好味既.

    ReplyDelete
  12. 好似好好味,半煎炸在家都可接受!
    [版主回覆03/14/2013 18:58:37]我屋企只會半煎炸,好怕炸完啲油唔知點算。

    ReplyDelete
  13. Mine likes to add prawns inside, very nice !
    [版主回覆03/14/2013 18:58:07]我個姐姐就乜都會加,粟米粒,肉碎,蝦, 等,有乜就加乜,成日都唔同。

    ReplyDelete
  14. 夠哂香口又有營
    [版主回覆03/14/2013 18:57:00]食齋都好好味,又可以多變化。

    ReplyDelete
  15. 為食加菲netnet15 March 2013 at 22:30

    家中的姐姐也好喜歡整這款, 也是由印尼帶了這個磨給加菲, 還有款磨鮮粟米餅超好味...
    [版主回覆03/18/2013 16:32:33]呢個磨好得意, 我都係姐姐帶嚟我先第一次見. 我姐姐都鐘意整粟米餅架.

    ReplyDelete
  16. 嘩....流哂口水㖭,下次試做!
    [版主回覆03/18/2013 16:34:31]試下啦, 你咁好創意既, 可以做到好多唔同口味.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...