Wednesday 10 September 2014

迷迭香焗雞脾仔

買了一包新鮮迷迭香, 插了幾支在花盆內(由姐姐負責), 希望種得成.

剩下的迷迭香要想方法消滅了, 於是星期日就用來焗雞脾仔.

新鮮迷迭香真的好香, 焗起來成屋都有香味.

焗雞時也順便放些洋蔥, 薯仔和紅蘿蔔在盆底, 一次過有肉有菜.

雞脾仔醃過夜才焗, 非常入味, 焗完後充滿肉汁, 一咬下去汁會噴出來的. 


今次雞脾沒有特別調味, 讓香草的香味更突出.

迷迭香焗雞脾仔

材料:
急凍雞脾仔 900g
薯仔, 紅蘿蔔, 洋蔥 適量
迷迭香 隨意
醃料:
鹽 2 茶匙
黑胡椒 適量
紹酒 1 湯匙
蒜頭 3 瓣 (隨意)

做法:
1. 雞脾仔解凍, 洗淨,抹乾. 加入醃料, 迷迭香(原條或撕出葉片亦可),蒜頭(切大粒), 放雪櫃醃過夜.
2. 洋蔥切塊 (一開四再横切成半), 撕開一瓣瓣. 薯仔和紅薯蔔去皮切粒, 烚十分鐘隔水備用.
3. 預熱焗爐200度. 焗盆內舖上洋蔥, 薯仔和紅蘿蔔, 加少許鹽, 黑胡椒和橄欖油撈勻.
4. 將雞脾仔放在蔬菜面, 醃雞脾的蒜頭粒和迷迭香也撒在雞脾上, 不要浪費. 入爐焗20-25分鐘, 中途要反轉.


18 comments:

  1. 迷迭香插枝我試過幾次都失敗呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 之前試過成功咗, 不過插三支得一支成功. 今次睇下有幾枝種得成.

      Delete
  2. rosemary我用水種, 浸到出根 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 姐姐話呢隻就咁插枝都得喎, 佢上次插三支有一支成功.

      Delete
  3. 自己種下香草好呀!~香港買好貴~次次都用得少少~買都唔抵o既~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢邊買都係好貴, 所以希望自己種到啦, 新鮮香草香味差好遠架.

      Delete
  4. 我都鍾意D肉醃過夜,煮起來真的好食D,而且肉也嫩。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 焗同煎就最好醃過夜, 炒既我就唔會醃好耐.

      Delete
  5. 我通常浸到出根先種落泥

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有啲我會浸到出根先種落泥, 但姐姐話呢隻就咁都OK喎.

      Delete
  6. 肉嚟講,呢種雞脾仔賣得最平,要跟你整呢個至得。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我呢邊買急凍都好平, 所以好抵食.

      Delete
  7. 我都有種香草, 不過成日比我種C.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係呀, 所以種C咗又要再種囉, 種極都未有得食.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...