Monday 8 September 2014

合掌瓜粟米紅蘿蔔排骨響螺湯

今日中秋節, 祝大家中秋節快樂! 人月兩團圓!

小時候最愛中秋節, 因為可以一家人去公園玩.  爺爺"女麻女麻"爸爸媽媽叔叔嬸嬸堂弟姐等晚餐後會浩浩蕩蕩帶齊月餅生果等去球場野餐賞月,  大人們坐在草地上聊天賞月乘涼, 小朋友們就跑來跑去玩燈籠和臘蠋, 好開心好熱鬧的.

可惜這裏的中秋節沒有這種氣氛,我家樓下的公園也只有很少很少人玩燈籠, 有的也大部份是內地來的.

不過, 我今晚還是會帶囝囝們去樓下玩燈籠的. 


今天PO個滋潤湯水, 合掌瓜粟米紅蘿蔔排骨響螺湯, 非常足料的一個湯. 加了響螺的湯, 味道勁鮮甜呢.


19 comments:

  1. 中秋節快樂 :)
    最重要都係一家人在一起 ;)

    ReplyDelete
  2. 中秋節快樂!
    襯囝囝地細,帶佢地去玩燈籠啦

    ReplyDelete
  3. 中秋節快樂!我以前最鍾意兔仔燈籠

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我細個無得揀, 只有傳統式最平的紙燈籠.

      Delete
  4. 中秋節快樂!
    響螺係本地買?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 響螺乾喺香港帶過嚟, 呢邊海味舖都見有賣, 但未買過.

      Delete
  5. 中秋節快樂!
    佳節有靚湯飲.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 噚晚飯西洋菜湯, 呢個湯係前排煲架.

      Delete
  6. 中秋節快樂呀! 一家人日日開心過,已經很幸福了。

    ReplyDelete
  7. 我上星期都煲咗呢個湯,響螺係新鲜定急凍架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係乾貨, 呢邊未見過有新鮮同急凍既.

      Delete
  8. 我屋企公園好熱鬧~~家家戶戶落去曬月光~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我呢邊好冷清, 仲以為我記錯日子添.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...