Tuesday 4 June 2013

幼稚園?

現在小朋友學的東西真的比我們小時候學的多很多, 學校的要求也越來越高.

哥哥現在小三, 中英文都要考作文.  對在一個英語環境下長大的八歲小朋友, 要寫一篇有八十字以上的作文, 難度真的很高.  我記得我好像小五還是小六才開始寫簡單的作文哩.

星期六早上起來就聽到細佬大大聲在讀從學校帶回來的英文書, "This is your humerus bone.  This is your ulna bone. ... "  我聽了覺得很奇怪, 我好像聽到bone, 但其他的都聽不懂, 到底他在讀什麽?

走過去看看他手中的書, 真的嚇了一跳, 怎麽五歲小朋友的英文書好像我以前中五biology課本? Humerus, ulna, radius 這些字是我會考才學的呢!

這只是只中一頁呀, 還有腳骨, 胸骨, 等等, 我真的看儍眼了.
細佬還很自豪地對姐姐說: "I know what is humerus bone."

暈低!

明天我一家會去馬來西亞參加我教會的生活營, 囝囝們都很期待, 因為其中一天會去Legoland玩.  星期六才會回來, 下星期才報告這次馬來西亞和Legoland之旅.

11 comments:

  1. 噢!地利 Oh!tria4 June 2013 at 17:34

    吓?? 中中五biology喎.
    [版主回覆06/10/2013 20:42:14]好誇張!

    ReplyDelete
  2. 呢d名唔記得哂囉! 我都想去legoland.
    [版主回覆06/10/2013 20:42:55]我都唔記得啦。

    ReplyDelete
  3. 玩得開心呀
    [版主回覆06/10/2013 20:41:41]多謝!

    ReplyDelete
  4. 玩得開心啲
    [版主回覆06/10/2013 20:41:28]多謝!

    ReplyDelete
  5. 玩得開心啲喇
    [版主回覆06/10/2013 20:41:21]多謝!

    ReplyDelete
  6. 黃師奶廚藝小百科5 June 2013 at 11:52

    家下唔同咗~英文深咗~我嗰時都冇學咁多嘢呢~!
    [版主回覆06/10/2013 20:42:06]依家啲小朋友學嘢深過我哋以前好多呀!

    ReplyDelete
  7. Luca媽@Azerbaijan5 June 2013 at 15:52

    細佬識那些咩骨咩骨,以前沒有讀biology,我一個都唔識呀!
    你們玩得開心啦!
    [版主回覆06/10/2013 20:40:53]多謝! 我以前讀過, 但都還番晒俾老師了, 依家睇返先記得。

    ReplyDelete
  8. Pandos - 喺Krakow5 June 2013 at 21:25

    玩得開心D!!!!!!!!
    [版主回覆06/10/2013 20:40:28]多謝!

    ReplyDelete
  9. Have a good time
    [版主回覆06/10/2013 20:40:01]多謝!

    ReplyDelete
  10. 博師奶Mrs.blog7 June 2013 at 19:08

    "I know what is humerus bone."
    [版主回覆06/10/2013 20:39:47]不過我諗細佬好快就唔記得。

    ReplyDelete
  11. 我記得我們讀書年代,中一才寫英文作文的。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...