Monday 24 June 2013

The Line @ Shangri-La Hotel

你們應該從新聞知道最近新馬都給印尼山火吹來的煙霧籠罩吧. 

自從上星期三開始, 到處都煙霧瀰漫, 空氣裏是很濃的燒焦味, 讓人喉嚨和皮膚很乾, 眼睛也覺刺痛.

迫不得已時家裏的冷氣24小時的開着, 但依然會聞到燒焦味.  而且長期開着冷氣, 整個人都很乾, 晚上喉嚨乾至咳醒幾次.  後來受不了, 去買了兩架humidifier, 終於晚上不再咳醒了.

就因為煙的問題, 心情也變得很鬱悶, 連寫blog的心情都沒有.

不過, 自從昨天開始, 風向變了, 空氣好了很多, 也看到藍天了.

原來, 連空氣都不是理所當然的, 能呼吸到新鮮空氣要很感恩呢!

19.06.2013

上星期三和Daddy約好一齊請假一日陪囝囝們.

其實那天我和大仔都還沒病好, 但前一個星期已經訂好位去香格里拉酒店的The Line食buffet lunch, 難得網上訂到有25%折扣, 也就照計劃去食.

前往途中已經開始有煙霧.



第一樣拿的當然是海鮮啦, 有即開生蠔, 蟹腳, 蝦和青口.  可惜, 失望呀!  生蠔和蟹腳都好鹹.  蝦是最新鮮最正常的了.

囝囝們第一時間去拿刺身, 那天只有三文魚, 吞拿魚和red snapper.  平常大胃王的他, 這天因為還沒病好, 只吃了很少.

沙律

姐姐居然去拿了一大碟的天婦羅, 她說不錯, 只是凍了.

燒牛肉和炆牛肉.  燒牛肉普普通通, 炆牛肉好好味, 但真的好大塊, 分了半塊給姐姐.

蓮藕湯和點心

有印度食品, 我平常是不吃印度東西的, 所以只拿了一片naan 和 tendoori fish. 那一小片魚我都覺得太重印度味, 勉強吞下去. Naan就感覺不像naan, 像普通煎餅, 但配上yogurt還不錯.

姐姐也試了一些印度食品, 左邊的是fish masala, 她說很重印度香料味.  下面的是chicken tendoori, 她完全吞不下去. 最右邊的是中式羅漢齋.

細佬吃了很少, 但很鐘情這娘惹千層糕.

還吃了一點冷麵.  還好細佬才五歲, 今餐免費.

最開心食甜品, 有chocolate fountain用來沾棉花糖, 生果等.

生果都好甜

甜品好多選擇, 但都不大好味.


我要了creme brulee 和 tiramisu, creme brulee好好味, tiramisu 好啖味.

飲品部, 有各式即沖咖啡奶茶等.

這裏地方非常寬濶, 坐得好舒服.



這裏的食物選擇很多, 質素算不錯, 只是這天的海鮮比較差.   上次來我和大仔都吃了好多好多, 但這次我倆都還在病, 都吃了很少, 回不了本.

















5 comments:

  1. 黃師奶廚藝小百科24 June 2013 at 13:56

    你講起個火山~我都唔明點解個indonesia 可以搞成咁~人哋叫佢控制下d 山水~佢仲串人叫人哋唔好多事~真係不可理喻
    [版主回覆07/01/2013 17:51:26]明明自己唔啱仲要用啲歪理嚟串人, 好彩個總統識做道歉咗啫.

    ReplyDelete
  2. 印尼好似唔係第-次攪到咁大件事,真係累街坊.
    自助五歲都免費又唔喎。
    [版主回覆07/01/2013 17:50:01]印尼年年都係咁燒, 年年都話會跟進, 但年年都攻啲煙過嚟, 好鬼乞人憎.

    ReplyDelete
  3. 英國的 kid free 是計身高架。
    [版主回覆07/01/2013 17:49:15]呢邊有啲餐廳都會計身高, 兩年前去過一間計身高既, 細佬三歲就已經要俾錢, 勁唔抵.

    ReplyDelete
  4. 五歲都有免費咁好架
    [版主回覆07/01/2013 17:48:09]係囉, 我都好意外.

    ReplyDelete
  5. 最抵就係細佬,免費! 我始終都鍾情The Line 既 buffet dinner 多D.
    [版主回覆07/01/2013 17:48:59]我未試過佢既buffet dinner, 或者揾次叫Daddy帶我去食.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...