Tuesday 29 March 2016

越南豬扒飯


小時候爸爸媽媽很少帶我們出外用餐, 所以越南食品只是我讀預科(只讀了一個月就來了新加坡)時午餐同學帶我去才第一次食. 之後暑假返香港做暑期工時亦有同事帶過我去中環的一些大牌檔(不記得街名了)食過, 印象中只記得越南札肉加煎蛋碟頭飯, 當時覺得好好味.

越南札肉這邊沒見過有得賣, 唯有煮越南豬扒解饞.  懶得煎蛋, 水煮蛋就算了. 家裏也沒生菜, 只有蕃茄, 將就點吧.  配上魚湯底紹菜蟹味菇湯, 就是方便的碟頭晚餐了.


越南豬扒我是跟這個video整的, 我的豬扒較細和較薄, 我已經縮短了焗的時間, 但仍然有點乾, 下次要再調較一下.  不過, 跟着這食譜的調味, 豬扒好香好好味的. 加上煎蛋會更好味啦, 下次還是不要太懶.

最近我部門要請人, 有兩個空缺. HR寄來一堆CV, 我們選了幾個, 叫HR安排星期五interview.  昨天收到HR的email, 真的O嘴了.

現在要請人真的很難.  星期五應該一個也不用見了.

12 comments:

  1. 乜新加坡咁好環境,有工都冇人來!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又唔係, 只係technical的無人要做囉, 我公司地點又差, 所以好難請人.

      Delete
  2. 重賞之下,必有勇夫

    ReplyDelete
    Replies
    1. 只弊無可能會重賞囉, 係一個最junior 的technician position.

      Delete
  3. 我到廿歲先第一次食越南菜,因為屋企人都無去食過。
    我部門1月請人時,confirm 10 個應徵者,來的只有4 個。 其實成日都係咁,令到真心想要份工的沒有被 shortlisted。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新一輪shortlist 3 個得番一個肯嚟見工, 都唔知幾時先請到人.

      Delete
  4. 係咪即係香茅豬扒呢?

    ReplyDelete
  5. 我都好掛住香港嘅越南小店...又平又好好味...我中學時成日同同學去一家叫小巴黎嘅越南小店食架,好好味又平,而家冇左喇...
    而家返香港發現好多呢類越南小店都做唔住。而出名嘅,咩老趙之類,味道係唔錯,不過好貴... T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. 香港食嘢越嚟越貴, 啲特色小店又無晒, 好可惜.

      Delete
  6. 我同你一樣~以前細個好少出街食飯....唔似呢家咁~想出就出~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 以前啲人真係好少出街食囉, 唔似依家.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...