Tuesday 22 July 2014

潮州肉骨茶的好拍檔: 炆鹹菜, 炆枝竹

21.07.2014

昨日星期一, 今日又到分享星期一晚餐精選的時間. 

星期日奶奶給了我一包潮州肉骨茶的湯包, 立刻去買排骨第二日就煲. 鋼琴老師的老公也一起來吃飯, 所以總共用了兩斤排骨來煲. 不過, 居然忘了影相. 

肉骨茶外還煮什麽呢? 想到每次在外吃肉骨茶, 都可以另外再點些小菜的, 那就試試煮一點潮式(南洋的潮式)小菜. 

先來炆鹹菜, 不知道正宗的是怎樣煮, 所以這是我亂煮出來的. 外面賣應該的是有加肥豬肉來煮的, 不過上菜時就會把肥豬肉拿走.  與其買塊肥膏,倒不如買一小片豬腩肉, 煮完還能吃. 我這碟炆鹹菜和外面吃了不完全像, 而且炆的時間不夠, 鹹菜還不夠軟爛. 但爽脆的鹹菜粒吃起來也不錯, 大家都讚好, 細佬更說very yummy.

還有Daddy大愛的炆枝竹.  這又是我沒譜的煮法, 只是用少許油爆香蒜頭, 加入浸軟的枝竹, 炒幾下就加點滷水, 再用生抽, 老抽, 糖等調味, 炆至枝竹夠軟和入味即可.  好簡單的煮法, 但好好味的哩. 


這餐還有滷水牛腱, 是星期日晚食剩的, 所以有滷水汁來炆枝竹.

蔬菜則是蝦米煮黃芽白, 也沒影低.  這餐個個都食到好飽好飽.

我的不正宗炆鹹菜方法:

1. 鹹菜切粒, 泡在水中片刻, 瀝乾備用.
2.豬腩肉洗淨, 切粒.
3. 燒熱鑊, 下油, 爆香蒜頭(我用整粒連皮的), 加入豬腩肉快炒至轉色, 加入鹹菜粒兜勻, 加入適量水, 少許老抽, 鹽, 雞粉和糖, 大火煮滾後轉細火炆至鹹菜軟爛. 中途可再試味,不夠鹹可加鹽, 喜歡甜一點就加糖, 味道隨自己口味決定.

19 comments:

  1. Replies
    1. 肉骨茶啲配菜味味我都鐘意.

      Delete
  2. 冇乜所謂正宗,好味就得啦

    ReplyDelete
  3. 不正宗唔緊要,最緊要好食!

    ReplyDelete
  4. 講開肉骨茶,我又想食嘞。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你嗰邊買唔買到肉骨茶湯包呀?

      Delete
    2. 唔係好多地方有得賣,我啲係朋友喺新加坡買俾我。

      Delete
    3. 需要的話,我寄俾你都得既。

      Delete
    4. 多謝你呀,我仲有啲存貨,暫時唔需要麻煩你,再次多謝。

      Delete
  5. 鹹菜燜豬肉好送飯!我以前都鍾意食。

    ReplyDelete
  6. 滷水牛腱, 正呀!
    鹹菜, 是否是在超市賣的鹹酸菜?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 超市嗰啲一包包鹹酸菜, 我買無辣椒嗰隻. 有辣椒嗰隻有些少辣應該仲惹味.

      Delete
  7. 枝竹煮到入哂味~真係好正呢~!

    ReplyDelete
  8. Hi Luyi,

    Nice homely cooked dishes!

    Nice to know you via blogging. I'm a Singaporean mum living in Australia and love cooking traveling like you :D I'm your latest follower and hope to be friends via blogging.

    Zoe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Zoe, it's nice to meet you in the blog world. Thanks for following my blog.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...