Thursday 12 February 2015

懶人餐 - 日式炸豬扒飯, 茼篙豆腐肉片湯

我家姐姐每個月的其中兩個星期都會放假, 她放假的日子, 晚餐當就由我來煮.

以前星期日由教會回家後還有會搓包, 做蛋糕, 晚餐又煮豐富的.  但近半年來都變得很懶了, 麵包不知道沒做多久, 蛋糕就算家人生日也不一定做, 晚餐就更加求其了.

當不想煮, 但又要滿足囝囝們時, 日式飯就最好不過了, 可以是炸豬扒, 牛井, 親子井, 照燒雞扒, 照燒魚扒等等, 總之肉放在日本飯上才淋汁, 囝囝們就會讚不絶口的.

某星期日就煮了炸豬扒飯, 豬扒只是半煎炸, 所以外層看起來不夠鬆脆, 但不想浪費油, 反正這樣的豬扒囝囝們也照樣收貨.  囝囝們要食到脆的豬扒, 所以蛋汁只能加在碗邊, 不可以讓豬扒沾到汁, 好煩!

我那天不想吃太多肉, 也不想吃煎炸物, 三仔爺食豬扒飯, 我只是吃白飯配菜湯. 煮這菜湯完全是為了食茼篙(春菊), 因為我太太太愛吃茼篙了, 囝囝們則最怕, 但茼篙是那晚唯一的蔬菜, 不喜歡也被逼要吃. 我懶得淆湯了, 只用了鰹魚粉, 滾菜, 加入豆腐和火鍋豬肉片, 有點像日本鍋物.  味道不錯, 清清淡淡的, 這樣吃我已經覺得很滿足. 

29 comments:

  1. 茼篙我都鐘意,不過冇得賣.....

    ReplyDelete
  2. 我都係要蛋汁最好o係碗邊. heehee

    ReplyDelete
  3. 我都係鍾意茼篙豆腐湯多過豬扒飯.

    ReplyDelete
  4. 原來星加坡也有茼篙的, 以為只有香港冬季街市才有售.............

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有架, 平時食開的和日本茼篙都有.

      Delete
  5. 特別你平日要返工, 難得在家食, 應該都會想食菜...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我餐餐都要食菜, 無菜食會覺得唔舒服的.

      Delete
  6. 炸豬扒飯好吸引~其實我都好少炸嘢~
    因為我覺得用得太多油~好貴呀!~~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係半煎炸架咋, 真係炸嘢用太多油好嘥.

      Delete
  7. 祝你們一家新年快樂,心想事成,身體健康,恭喜發財!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝! 我都祝你同世伯新年快樂, 身體健康!

      Delete
  8. 恭賀新禧!新春大吉,身體健康,心想事成!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...