Monday 7 July 2014

京阪神自由行 - 工作篇(1)

18.06.2014

這天是正式開工的第一日,一早起身梳洗準備.

開會地點是奈良県新公會堂, 是在奈良公園內, 附近都沒有酒店的. 從酒店走路去要半個小時, 所以每天早上都要坐巴士.  但奈良巴士也滿方便, 專給遊客坐的循環線也算頻密, 候車時間不長, 每程210 円. 

如果來旅遊的話, 也可以到tourist information centre (市內有好幾間)買巴士一日卷, 好像是500円.  我沒買, 但看過人家買的, 是一片木牌, 很特別, 用完可以做紀念.


這天要做一個presentation, 就在這個Noh Theatre 入面演講.  這裏其實是個劇場, 專門是做傳統日劇, 上台前都要脫鞋.

之前看到這場地的相, 真的很怕, 本來就覺得準備不夠, 看到這麽大的場地就更緊張了.  一直到上機時都仍十分緊張, 很怕上台後會腳震.  不過, 去完神戶outlet後就把緊張忘得一乾二淨了.  哈哈, shopping is the best therapy!

 
那晚主辦單位請食飯, 是十一道菜的懷石料理.


到時桌上已經擺好一份份的前菜了. 最左邊的忘了是什麽, 中間是冷豆腐, 右邊的是酸酸甜甜的海藻之類.


魚生
鯖魚, 小芋頭等.
有一片煙鴨胸的沙律

陶板燒牛扒, 超級好味.
鱧魚紙火鍋, 是全晚至愛, 因為有熱湯喝. 除了這樣和牛扒外其他都是冷食, 有點受不了. 鱧魚是關西特產魚, 是鱔的一種, 非常多骨, 所以廚師要在魚肉上每1mm切一刀, 把骨切斷, 據說很考功夫的.  這家做得不錯, 吃不到骨.
燒魚上面是一團薯仔沙律
天婦羅
酢物, 就是酸醃菜, 中間卷着的是魚生吧.
雖然每樣一點, 但也吃到好飽.  最後還送上白飯一碗, 還有味噌湯和少許醃漬物.  看旁邊的人都把飯吃完, 我也不好意思不吃, 只好全扒進肚裏, 這次要肥死了. 

全晚任點的酒和凍茶, 偏偏就沒有白開水.  吃了三個多小時的晚餐, 我就飲了兩杯冰凍的烏龍茶, 直頭凍入心.  後來實在太口渴了, 連啤酒和清酒都喝了一點. 

那裏的天氣較新加坡乾燥, 一整天都覺得口渴.  邊吃邊口渴, 真的很難受, 所以這晚就算美食當前我也不是十分欣賞.  回到酒店都十點多, 即刻一口氣飲完一支500ml的水.  原來水是那麽重要, 渴比餓真的難受很多哩. 


14 comments:

  1. 茶都無呀?咁多凍食有杯綠茶暖吓個肚嘛。食物好精緻,都係個紙火煱最吸引。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔駛綠茶, 就咁俾杯暖水我都會好開心.

      Delete
  2. 古都真係古都, 風景好, 美食質素睇起來都好好呀... 工幹雖然係辛苦, 不過有時身在另一個地方, 心情不一樣呢...
    hahahha... 你講中晒我平日嘅想法!!! 呢度D人係飲凍茶或凍水多... 不過係高級懷石, 可能佢地覺得俾水你飲唔好掛... 呢邊出去食飯, 連冬天都係俾凍水或凍茶架... 落雪都係凍茶... 所以要開口叫佢俾熱茶... 你個晚餐咁高級, 問佢應該有... 但係出面D一般餐廳, 你問都有時可能會答你無... 所以冬天時我一定帶一壺熱水出街 (係唔係好老土呢... 無法啦, 我地唔慣呀...)
    至於乾燥, 我真係想喊... 我在香港出生, 生活左成30年, 身體可能已經習慣左潮濕... 呢邊比較乾, 我一日都開加濕, 但係成身都乾到皮膚敏感...日日都好痕... T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. 奈良係好靚好乾淨的地方, 值得一遊.
      我一向以為日本人都好似好哋去食日本餐咁, 一坐低就會有杯熱綠茶飲, 估唔到响日本係無既, 只有冰到入心既冰水或烏龍茶, 好難頂呀. 如果我住日本, 我都會好似你咁帶壼熱水出街, 我平時係唔飲凍水架, 只飲暖水, 汽水都唔飲的, 叫我餐餐飲凍茶凍水我頂唔順.
      新加坡全成平均濕度都有成90%以上架, 去邊個國家都會覺得乾燥.

      Delete
  3. 奈良~~我次次去都會去餵鹿架~~雖然我已經好老餅~不過我仲好鍾意做呢d 嘢~哈~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我見到啲鹿會追住人攞嘢食, 我唔敢餵呀.

      Delete
  4. 嘩!睇完好餓呀!
    我反而鐘意乾燥, 唔慣潮濕,覺得痴立立呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我呢邊全年濕度都好高嘛, 一乾燥啲我就覺得口渴, 皮膚又會好乾.

      Delete
  5. 我覺得日本天氣舒服過香港呢,冇咁濕

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家日本天氣都OK, 間唔中有毛毛雨, 濕度唔算太低, 但我啲皮膚都變得好乾了.

      Delete
  6. 烏龍助燒脂,食多多都唔怕喎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 熱烏龍茶就燒脂, 凍冰冰既我就唔知嘞.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...