Wednesday 9 July 2014

京阪神自由行 - 奈良

21.06.2014

這天正式開始我們的京阪神自由行了.  別期望有很豐富很緊湊的節目喔, 帶着囝囝們真的去不了多少地方的.

前一晚他們凌晨才到奈良, 吃完杯麵(因為飛機上沒給晚餐)梳洗後上床都一點多了. 早上我最早起來預備, 免得給Daddy嘮叨.  十點叫囝囝們起來, 也叫了很久才肯起來.  早知道他們早上會起不來, 所以我訂給他們的酒店房是不包早餐的.

終於十點多出門, check out 後把行李寄放在酒店, 就下樓到JR站下面吃早餐.  囝囝們看到MOS burger, 就一定要進去吃.  新加坡的MOS Burger好像是沒早餐賣的.  好吃嗎? Hmmm 就是快餐囉.  但Daddy的那set就較有日本風味, 味噌湯加rice burger加醃菜.




哥哥在遊客中心見到這可愛的奈良鹿公仔好開心, 差點想把它抱走了.

奈良觀光上年介紹過, 主要是寺廟神社和奈良公園.  要囝囝們去看一間又一間的寺廟神社是不可能的, 因為太悶了. 所以我只帶他們去東大寺.  由奈良JR站前的東面出口1號巴士站, 坐巴士到<大仏殿春日大社前>站就能到東大寺了.  車程只有8分鐘左右, 車資大人210円, 小童110円.

如果不怕走路的話, 也可以, 不過由JR奈良站要行半個鐘才能到東大寺.  途中會經過奈良公園, 冰室神社, 興福寺和奈良國立博物館, 有時間的其實也可以慢慢行, 回程時才坐巴士.

囝囝們一落車見到奈良鹿就好興奮, 哥哥比較大膽敢找鹿玩.  奈良鹿喜歡吃像旺旺米餅的鹿餅 , 所以一見到白色或米色的薄薄的東西都以為是可以吃的.  這隻鹿就對哥哥手中拿着的奈良地圖很有興趣, 最後它把地圖啅走了.

細佬開始時對鹿有點怕, 只肯遠距離合照.
這是東大寺的大仏殿, 有1200多年的歷史,是目前世界上最大的木造建築. 要買飛入場的.  大人500円, 小童300円.
大佛
大佛左右兩邊都各有一較小的佛像, 這是左邊的一個.
佛手, 好大隻啊!
入完東大寺的大仏殿後, Daddy 還想繼續看東大寺內的其餘建築.  我看到這條樓梯就投降了, 他和哥哥兩個上山看二月堂, 鐘樓等東大寺境內的建築.  我和細佬坐下等他們.
雖然有點天陰, 但不知為何仍覺得很曬, 細佬都要擔遮.  哥哥行完上山覺肚餓, 先吃個在JR站旁的超市買的飯團.
從早上醒來, 兩兄弟就一直問:"When are we going shopping?" 就算看到奈良鹿很開心, 也問: "When are we going back to town?"

所以行完東大寺後, 下一個目標就是近鉄奈良站的商店街. 由東大寺到近鉄奈良站不遠, 行路大概十幾分鐘.  但大家都不想走路, 巴士站又企滿了人, 不想等了.  看到路邊有的士, 有牌寫着不同目的地的收費, 去近鉄站660円, 比我們四人坐巴士的車費多一點點而已, 想也不想就上的士. 只有1km的距離, 剛扣好安全帶都幾乎到了.

哈哈, 要shopping 了!
其實也沒什麽好買的, 這裏的店都是賣紀念品的. 好彩有間兩層大的Daiso, 囝囝們如入寶山.

 買完Daiso後就走回JR站吃午餐, 又去那間要先買票的小餐廳, 讓囝囝們見識一下那台售票機.

哥哥的西餐, 食得好開心呢.
細佬最愛吃冷麵, 叫了一份豬扒飯加冷烏冬和我兩份分.
我叫給Daddy的野菜炒豚肉, 因為我想食菜.
哥哥在東大寺買的鹿公仔, 超開心.  在日本的每天都帶着鹿公仔出門.

吃完午餐就回酒店領行李, 然後坐火車到大阪.  我們在大阪訂了一個apartment作我們這次京阪神自由行的基地.

那間apartment是在Yotsubashi((四ツ橋)站附近, 我們坐JR到天王寺, 再轉地鐡.日本的地址實在不好找, 用上了Google map 也攪了一陣子才成功找到那座樓.  把行李放下後都五點幾了, 又出門去道頓堀和心齋橋了.

晚餐哥哥想吃壽司, 入了道頓堀的其中一間壽司店. 食物普普通通, 三父子還吃得開心, 我則看到冷食就怕怕了.


細佬又要吃冷麵

吃完晚餐, 到心齋橋閑逛.  前一晚不夠睡, 根本沒心情shopping.  途經這間賣crepe的小店, 好吸引, 一人買一份做飯後甜品.

囝囝們叫了雲哩嗱朱古力雪糕
我的抹茶tiramisu, crepe 內包了一層蛋糕, 還有忌廉和紅豆, 很特別, 也好好味.
吃完crepe見店舖都打烊了, 只好打道回府. 

14 comments:

  1. 囝囝好識貨,要去shopping。我都係去到Daiso唔願走。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無論日本定新加坡的Daiso我都好鐘意去.

      Delete
  2. 奈良鹿好可愛,仔仔鍾意shopping,真係好啦 (wont complain when you shop XD)。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 梗係唔係啦, shop 佢哋既就唔complain, shop 我啲化妝品衫等就話我做乜又shopping.

      Delete
  3. 舌累 去shopping,佢哋其實想買乜??

    ReplyDelete
  4. 睇相個crepe好正呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個crepe好好味, 最尾嗰日都想番去食多次, 但後來無機會.

      Delete
  5. 見到你2個仔就知道你哋玩得好開心呢~!

    ReplyDelete
  6. 原來你係 biz trip + 旅行... 好開心呢!!
    MOS BURGER 早餐... 你形容得好... 係... 味道... 吾... 不過好和風囉... 不過我覺得都值得一試...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢啲快餐去邉食都差唔多味道, 但有啲和風都可以一試.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...