Thursday 3 July 2014

京阪神自由行 - 起程篇

16.06.2014

今次日本行其實是去開會, 但Daddy一聽到去日本, 加上剛好是學校假期, 說怎樣都要跟着去.
會議從17日傍晚開始到20日晚結束, Daddy就20日帶着囝囝們飛來會合.
開會地點是日本奈良, 所以今次行程都是在關西京阪神.

16日星期一坐13:50的班機去大阪關西機場. 大多數人都會選坐淩晨機, 朝早到日本,省一晚住宿, 可以玩盡一日.  但我寧願坐日頭機, 舒服點, 不用坐完淩晨機還要撐着疲累身體到處逛等check-in時間到才可以入酒店房休息. 去年九月去奈良開會時我也是坐淩晨機, 因為第一次去怕晚上到黑潻潻很難找到巴士和酒店. 今次第二次去,不怕不識路, 當然要坐日頭機了.  但問題是去奈良的機場巴士最後一班是九點多, 而班機也是九點多到, 所以趕不上, 只能坐火車了.

先看飛機餐吧, 為什麽下午13:50的飛機是送上午餐而不是晚餐呢?  我們明明剛吃飽才上機. 下午三點多吃了飛機餐後就沒有晚餐了, 中間只送上一包花生. 還好我帶了一點餅乾, 那天的晚餐就是淩晨時在酒店吃的三塊梳打餅!



落機過關拿了行李出閘後, 坐扶手電梯上二樓, 跟着指示出了大門就會見到火車站了.  這裏有兩條不同的鐡路線 - JR 和南海, 兩條都能直達大阪市中心的, 但時間上不一樣, 可以事前在網上查看時間, 再跟據當時時間去選搭. 兩條線是兩間不同鐡路公司營運的, 買飛的機不一樣, 入閘口也不一樣, 要看清楚啊!

抵埗時太趕, 這照片是回程時才拍的, 所以是白天. 
 


因為我要去的是奈良,坐JR到天王寺轉車會較方便, 所以首選是JR Haruka Express.  我們(我和一個女同事)到時已經過了十點, 看看時間表, 最後一班Haruka express 是22:16. 衝去售票機買飛, 但就算選了英文語言操作都仍然攪不懂, 好彩最後有個會中文的日本人好心幫忙才成功於開車前五分鐘買到車票.

Haruka Express的車票是有一點點複雜, 除了買基本車票外, 還要再買坐位, 就算不選坐位也要買的.  不過, 買票時弄不間白也不要緊, 只要買基本車票, 在火車上向查票員買坐位也可以的. 不過從售票機買票只能買到大阪內的地方, 要到大阪外的城市之後要再補票.

後來才發覺有更聰明的做法, 直接到JR票務站內買票即可, 還能直接買到去大阪以外的車票哩. 

我的車票只能到天王寺(Tennoji), 那要不要出閘再買票去奈良呢? 問車站職員, 他們說不用, 叫我們直接到前往奈良的月台.  以為上車後會有查票員來查票, 結果沒有.

抵達奈良站時, 用本來的車票當然是不能出閘啦. 於是去找精算機補票. 



只需把原來車票插入,精算機就會計算出差額, 付款後就可以憑票出閘了.



不過我們都沒有小鈔, 沒法用機付錢.只好到閘口的櫃台補票了.


我選的酒店是Hotel Nikko Nara, JR火車站出口轉左即到, 非常方便.  最後淩晨check in, 梳洗收拾後一點多才睡.

網上查看日本火車地鐡路線時間: www.hyperdia.com 站名用英文的, 不會打日文的用這個最方便.  月台資料, 接駁方法等等都非常詳盡.

用android 手機也可以download hyperdia的apps.








14 comments:

  1. 對於我地呢啲未去過的,你解說得好清楚

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我去旅行前都會睇其他人啲blog揾資料, 咁到我自己寫都想寫得詳細啲希望幫到人.

      Delete
  2. Luyi, 你講解得好詳細! 不過如果去關西自由行旅行,梗係去大阪梅田落腳先啦!真羨慕你公幹之餘又可與家人一起去旅行。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我哋之後都係station係大阪.

      Delete
  3. 我覺得大阪的鐵路有點複雜。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得OK, 去之前都覺複雜, 但真正到時其實唔難, 最好係出門前用apps check 咗路線先, 咁就唔駛到時睇嗰副好複雜既地鐡路線圖揾搭邊條線.

      Delete
  4. 星加坡藉去日本使唔使簽証架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新加坡passport去好多地方都唔駛簽証架, 日本都唔駛. 不過我仲係用緊香港passport, 仲係香港人.

      Delete
  5. 如果是公司比機票,我都會揀日頭機。唔使幫佢慳。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以我唔同佢慳囉. 但都有幾個同事揀夜機, 諗住多啲時間玩, 同埋白天到唔怕揾唔到車同酒店.

      Delete
  6. YEAH!~我最期侍嘅日本遊記~正呀!~~~~
    日本真係一個唔會厭的地方呢~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仲會有好多篇呀, 你慢慢收看.

      Delete
  7. 出差跟住渡假,非常理想嘅組合。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...