Wednesday 20 November 2013

用LC煮的海南雞飯

16.11.2013

以前能幹的印尼姐姐還在時, 大部份時間都是她在煮, 就算週末在家也輪不到我, 總覺得廚房不屬於我的.

現在她走了, 終於感覺廚房是我的了. 哈, 不知道是好事還是壞事呢?

之前我的LC煲都是放在儲物室不見天日的, 因為舊姐姐嫌重, 又怕那麽貴的鍋用壞的賠不起.

現在LC煲在我家有出頭天了, 週末決定用盡它們來煮各樣菜式.  先是星期六午餐的煲仔飯(前一篇), 晚餐就用來煮海南雞飯.

本來只打算用27 cm oval 來煮飯, 用鑊來浸雞.  但細佬吃過了午餐的美味煲仔飯, 對那紅色LC情有獨鐘, 非要我用它來浸雞不可.  從沒想過要用它來浸雞, 因為以為會太小, 但原來是剛剛好的.

浸完雞, 把雞撈起泡冰水.  雞湯倒入大碗裏, 就用同一個鍋煮雞油飯.  煮飯的同時, 斬雞, 再將雞湯煮滾, 加入西洋菜.  很快就能開飯了.



第一次用LC 煲浸雞, 出來成品很有驚喜.  雞肉很嫩滑, 剛好熟,骨頭裏還有點紅但又不會滲血水.  

感覺比用鑊來浸快多了, 水滾後手抓着雞頸, 將雞放入再拿出, 重覆幾次, 讓熱水能進入雞腔, 然後將雞放入, 雞背向上, 水再滾後將雞翻轉, 雞胸朝上, 加蓋,轉小火煮十分鐘, 關火再悶一會(我沒計時, 但應該不超過十五分鐘).  用竹籤刺入厚肉部位, 滲出的水不帶血色即已夠熟, 取出浸冰水. 


雞飯食譜請按此.

22 comments:

  1. LC我都覺得太重,啲雞煮得好靚

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係好重, 不過好好用, 仲好靚添.

      Delete
  2. 會唔會搵另一個印尼姐姐??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 請咗個緬甸姐姐, 依家好難請印尼姐姐呀, 同埋我唔想請唔食豬肉既.

      Delete
  3. LC煲都唔平,買咗一定要用盡佢

    ReplyDelete
  4. 個煲真係好重.
    隻雞浸得靚.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝. 係好重, 但好好用, 同埋我貪佢靚.

      Delete
  5. 雞剛熟最滑最好吃, 不過我都捉摸不到。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都唔係次次煮到咁架, 冰鮮雞入過雪櫃真係好難煮到剛熟但冇血水.

      Delete
  6. 細佬識貨! 呢個禮拜,sogo 減價,好多人去買lc 呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 上網見到sogo 減價人山人海, 見到都驚.

      Delete
  7. 我都有這個size的LC, 不過真係幾重所以都少用.

    ReplyDelete
  8. 一家人分享,開心又滿足!

    ReplyDelete
  9. 你煮餸都好快手快腳! 隻雞睇見都覺得好滑!
    Sogo 減價時我都在香港,真係多人多都嚇C人。。。又其是講普通話的更甚。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我以前煮嘢好慢架, 後尾去英國讀書時日日自己煮先練到快手咋. 我上網都見到Sogo減價的"盛況", 好恐佈呀!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...